Gå til innhold

- Liten forståelse for hva Asperger/Autisme er - Det er som å leve bak en glassvegg.


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Det er noe man også kan gjennkjenne i svar her på forumet.

https://www.hjelptilhjelp.no/Autisme-/-Asperger/portrettet-merete-51-liten-forstaelse-for-hva-asperger-er

Det er slitsomt å forholde seg for mye til «utenverdenen». Ikke fordi jeg ikke vil, men fordi sansene bare unntaksvis fungerer spontant og uanstrengt. Det er ofte som å leve bak en glassvegg.

 

 

Anonymkode: 53faf...cd5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har ingen gode ord eller metaforer for det, men har alltid følt meg veldig alene og at jeg liksom ikke er påkoblet andre. Som jeg er fra en annen planet på en måte. Også har jeg måttet lært meg språket på jorden. Noe jeg ble flink til etter hvert, men mestrer det absolutt ikke så godt som "vanlige". 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...