Gå til innhold

Fritt behandlingssted


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Noen som vet dette ? Vis en ønsker å bytte fra et sted der en er innlagt til et annet tilsvarende sted er det mulig? Eksempel fra ett DPS til et annet DPS. 

Anonymkode: 3d7e4...ae2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja, du har fritt valg av behandlingssted på samme nivå (DPS til DPS). Fastlegen din kan søke deg til et annet sted. Men du må stå på venteliste som alle andre. OBS: Fritt "sykehusvalg" gjelder ikke ved øyeblikkelig hjelp.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Skal jeg da skrive meg ut fra der jeg er innlagt nå og så skal fastlegen sende ny henvisning til det andre stedet? Forstår jeg rett nå?

Eller kan jeg be om overføring til et sted som er ledig, så ordner legene her det imens jeg er her.

Har blitt overført før under innleggelse men det var en gang fra åpen avdelingen til lukket og ikke mitt ønske. Men så ble jeg overført denfra lukket avdelingen til en annen avdeling nærmerer der jeg hadde familie ,det siste ba jeg om selv.

Det fungerer dårlig her jeg er nå av flere grunner så jeg ønsker å komme til et annet sted der kompetanse og språkforståelsen forhåpentligvis er bedre.

Anonymkode: 3d7e4...ae2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg betviler sterkt at direkte overføring lar seg gjøre. Du har i hvert fall ikke krav på det. Men det er helt greit å spørre. Det skjer ikke noe verre enn at du får nei.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...