Gå til innhold

Problemer med å ta på ulike konsistenser, hva tyder det på?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Det har blitt veldig mye i det siste og jeg har egentlig ikke tenkt over det før. Klarer ikke ta på ulike grønnsaker, frukt og ulike kjøtt. Går greit å spise som oftest. Har store problemer med hårstrå og er livredd for å få det i mat, dette har jeg dog strevd med i flere år. Når jeg gjør disse tingene, for jeg tvinger meg jo til det ofte, brekker jeg meg og blir sliten. Hvorfor har jeg utviklet dette plutselig? 

Anonymkode: d7865...9fd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Dersom du har hatt dette (i en mindre grad) hele livet, tenkte jeg på Sensory Prosessing Disorder. Dersom det kom nylig, tenker jeg heller noe tvangsrelatert. Ønsker ikke å diagnostisere deg med noen av delene, men kanskje verdt det å lete litt info om disse og snakke med behandleren din dersom du kjenner deg igjen? 

Anonymkode: 433c8...f88

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (36 minutter siden):

Dersom du har hatt dette (i en mindre grad) hele livet, tenkte jeg på Sensory Prosessing Disorder. Dersom det kom nylig, tenker jeg heller noe tvangsrelatert. Ønsker ikke å diagnostisere deg med noen av delene, men kanskje verdt det å lete litt info om disse og snakke med behandleren din dersom du kjenner deg igjen? 

Anonymkode: 433c8...f88

Takk for svar. Tenker typ i retning tvang jeg også.. Har også blitt opptatt av å sjekke dør, komfyr og bilen også.. 

Ts

Anonymkode: d7865...9fd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...