Gå til innhold

Trygghet i munnbind


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Er det bare meg som føler det er litt greit å kunne «gjemme seg» bak et munnbind i butikker og på andre steder med mye folk? Jeg liker også at folk holder seg litt på avstand. Håndhilsing og klemming er jeg bare glad for å slippe. 

Alle virker glede seg til at ting går tilbake til normalen, mens jeg nesten gruer meg...

Kan nevne at jeg sliter med sosial angst og tilbakevendende depresjon (er ganske langt nede nå).

Anonymkode: 97379...6f9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Synes det er veldig greit med munnbind. Helt ok å slippe håndhilsing og klemming. 

Bortsett fra det så håper jeg ting blir mer normalt snart. Pga corona kommer jeg ingen vei med Nav og ting med en annen instans har også blitt utsatt noen ganger nå. I tillegg til at jeg ikke kan besøke mamma. Men det er den eneste påvirkningen for min del når det gjelder corona. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Er det bare meg som føler det er litt greit å kunne «gjemme seg» bak et munnbind i butikker og på andre steder med mye folk? Jeg liker også at folk holder seg litt på avstand. Håndhilsing og klemming er jeg bare glad for å slippe. 

Alle virker glede seg til at ting går tilbake til normalen, mens jeg nesten gruer meg...

Kan nevne at jeg sliter med sosial angst og tilbakevendende depresjon (er ganske langt nede nå).

Anonymkode: 97379...6f9

Jeg synes også det er veldig greit og kunne gjemme meg bak et munnbind. Ha folk litt på avstand. Slippe klemming.

Det er underlig nok for meg blitt enklere og gå i butikken og andre steder der det er mye folk. Kanskje det har noe med at en slipper å late som om alt er så fint. Det synes ikke så godt hvordan en har det. Blir lik alle andre.

Anonymkode: 82f62...4d1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes det er morsomt å se hvor mange som puster lettet ut fordi vi slipper all den kleine klemminga på grunn av pandemien. 😁
 

Når det gjelder munnbind, så fungerer det på en måte som solbriller. Man har noe å gjemme seg litt bak ute blant folk. I Asia, hvor munnbind er vanlig ved forkjølelse o.l., så brukes det også som noe å gjemme seg bak når man føler for det i store menneskemengder, eller hvis man har en dag med bl.a. mange kviser og dårlig hud. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv

Ja jeg liker å gå med munnbind å skjule fjeset så ingen ser meg, det føles tryggere på en måte når folk ikke ser meg. Den samme effekten har solbriller på meg, gjemmer meg bak dem. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...