Gå til innhold

Nedtrapping av Lamictal


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Det har gått litt over en uke siden forsiktig nedtrapping og jeg merker at jeg har blitt mer sensitiv og gråter lettere. Kan det være en sammenheng med nedtrappingen? Det er ikke noe annet som har hendt som kan forklare sensitiviteten.

Anonymkode: 0526e...d8b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Håpeful

Sannsynligvis derfor ja. Men hva er definisjonen din av forsiktig nedtrapping? Hva var startdosen og hvor mye har du gått ned? Det bør ikke går raskere enn ned 25 mg hver 2-4 uke. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Håpeful skrev (33 minutter siden):

Sannsynligvis derfor ja. Men hva er definisjonen din av forsiktig nedtrapping? Hva var startdosen og hvor mye har du gått ned? Det bør ikke går raskere enn ned 25 mg hver 2-4 uke. 

Jeg har brukt 300 mg i mange år og har trappet ned med 25 mg annenhver uke. Nå har jeg r

Anonymkode: 0526e...d8b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Håpeful skrev (39 minutter siden):

Sannsynligvis derfor ja. Men hva er definisjonen din av forsiktig nedtrapping? Hva var startdosen og hvor mye har du gått ned? Det bør ikke går raskere enn ned 25 mg hver 2-4 uke. 

Nå har jeg kommet ned til 125 mg og ved hver nedtrapping har jeg hatt reaksjoner som jeg ikke har forstått meg på. Kanskje det er tilfeldig også, men det er tungt.

Anonymkode: 0526e...d8b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Håpeful
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Nå har jeg kommet ned til 125 mg og ved hver nedtrapping har jeg hatt reaksjoner som jeg ikke har forstått meg på. Kanskje det er tilfeldig også, men det er tungt.

Anonymkode: 0526e...d8b

Hvorfor skal du trappe ned i det hele tatt hvis du blir verre av det og ikke har noen sterke bivirkninger på høyere doser?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Håpeful skrev (9 timer siden):

Hvorfor skal du trappe ned i det hele tatt hvis du blir verre av det og ikke har noen sterke bivirkninger på høyere doser?

Jeg blir ikke verre annet enn i en periode og vil teste det ut.

Anonymkode: 0526e...d8b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...