Gå til innhold

Hvordan traff du din partner? Og hva ble du sjarmert av?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Jeg traff min partner via nettdating. Ble sjarmert av hans interesser, og tanker, pluss utstråling :)

Anonymkode: 87fd7...f7e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Traff partner på en chat-side uten tanke på dating for veldig mange år siden :) 

Anonymkode: 0005b...020

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Jeg traff min partner via nettdating. Ble sjarmert av hans interesser, og tanker, pluss utstråling :)

Anonymkode: 87fd7...f7e

Nettdating her også, i nettdatingens spede begynnelse for 16 år siden. :D Viste seg etter kort tid at vi hadde møttes en gang før, 16 år tidligere, da på en ferie  hvor han jobbet og jeg var ferierende. Morsomt! Tok et par møter før det virkelig smalt for min del, men etter det har det aldri vært noen annen for meg. :) Nå har vi vært i lag i 16 år, flyttet sammen for 2 år siden (særkullsbarn osv) og giftet oss i fjor. ❤️ Akkurat hva jeg falt for er vanskelig å si, men vi trives bare vanvittig godt sammen. :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi traff hverandre på den gammeldagse måten - vi havnet i samme klasse da vi begynte å studere - for 30 år siden. Falt helt for den kjekke, sterke gutten med mørkt hår og helt spesielle øyne. Han hadde veldig flott vestlandsdiakekt, og så hadde han bil ❤ Det tok 1,5 mnd fra vi så hverandre for første gang til vi ble sammen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg la merke til henne når hun spilte piano på en konsert. Hun var nydelig og spilte nydelig, men tenkte ikke at det skulle bli oss.

Hun sjekket meg opp på en fest senere. Det kom litt ut av det blå for meg som vanlig, men jeg fant ut at jeg måtte ta vare på den sjansen for alt i verden. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg var svært sjenert ang gutter og ble enda mer unnvikende hvis jeg likte noen. Tenkte at jeg aldri ville få kjæreste. Så begynte jeg i et kor og der gikk også en ung mann. Vi slo følge hjem fra en korøving fordi han skulle samme vei. Fordi han var noen år yngre var jeg avslappet og trygg fordi jeg tenkte ikke på han som en mulig partner. Så vi fortsatte å slå følge hjem etter korøvingene  og litt etter litt forstod jeg at dette var mannen i mitt liv. Jeg ble sjarmert av at han hadde en så fin og respektfull holdning til kvinner. En jeg visste jeg kunne stole på. Han var positiv og åpen. Og selvfølgelig syntes jeg han var veldig tiltrekkende . Jeg ble rett og slett veldig forelsket. Vi har vært sammen i over 30 år. 

Anonymkode: 6a644...dbf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (44 minutter siden):

Jeg var svært sjenert ang gutter og ble enda mer unnvikende hvis jeg likte noen. Tenkte at jeg aldri ville få kjæreste. Så begynte jeg i et kor og der gikk også en ung mann. Vi slo følge hjem fra en korøving fordi han skulle samme vei. Fordi han var noen år yngre var jeg avslappet og trygg fordi jeg tenkte ikke på han som en mulig partner. Så vi fortsatte å slå følge hjem etter korøvingene  og litt etter litt forstod jeg at dette var mannen i mitt liv. Jeg ble sjarmert av at han hadde en så fin og respektfull holdning til kvinner. En jeg visste jeg kunne stole på. Han var positiv og åpen. Og selvfølgelig syntes jeg han var veldig tiltrekkende . Jeg ble rett og slett veldig forelsket. Vi har vært sammen i over 30 år. 

Anonymkode: 6a644...dbf

Ser dere det, mannfolk: Begynn i blandakor, dere vil bli mottatt med åpne armer! Kan ikke love at dere får kjæreste, men det er sosialt, hyggelig og mange kvinner pr. mann - og man vet aldri...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (På 15.4.2021 den 8.34):

Jeg var svært sjenert ang gutter og ble enda mer unnvikende hvis jeg likte noen. Tenkte at jeg aldri ville få kjæreste. Så begynte jeg i et kor og der gikk også en ung mann. Vi slo følge hjem fra en korøving fordi han skulle samme vei. Fordi han var noen år yngre var jeg avslappet og trygg fordi jeg tenkte ikke på han som en mulig partner. Så vi fortsatte å slå følge hjem etter korøvingene  og litt etter litt forstod jeg at dette var mannen i mitt liv. Jeg ble sjarmert av at han hadde en så fin og respektfull holdning til kvinner. En jeg visste jeg kunne stole på. Han var positiv og åpen. Og selvfølgelig syntes jeg han var veldig tiltrekkende . Jeg ble rett og slett veldig forelsket. Vi har vært sammen i over 30 år. 

Anonymkode: 6a644...dbf

Har hatt det sånn selv angående sjenanse. Var alltid kjempesjenert.  

Anonymkode: 87fd7...f7e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...