Gå til innhold

Min kjære gode venninne


påskelilje

Anbefalte innlegg

For 1,5 år siden var jeg så heldig å bli kjent med et nytt menneske. Vi "klikket" (som ungdommene sier) fra første stund! Helt utrolig egentlig at 2 personer, som egentlig kommer fra ulike steder og skiller over ti år, kan ha så mye felles! Ettersom tiden går, kommer vi stadig nærmere hverandre, og oppdager nye ting vi har felles. 

I dag hadde vi noen herlige timer sammen i sola og skogen, og jeg setter bare så utrolig pris på henne! Humor og alvor er like viktig - og det går altså an å få nye venner selv om en er 50 eller 60 år ❤

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Så fint å høre 🙂 Jeg trodde for ikke så lenge siden at jeg hadde fått meg en ny venninne, for vi klikket bra. Men så viste det seg at hun absolutt ikke var noen ok person likevel.

Anonymkode: 21a52...dc6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Så fint å høre 🙂 Jeg trodde for ikke så lenge siden at jeg hadde fått meg en ny venninne, for vi klikket bra. Men så viste det seg at hun absolutt ikke var noen ok person likevel.

Anonymkode: 21a52...dc6

Så leit da. Var det noe spesielt som skjedde? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Så fint å høre 🙂 Jeg trodde for ikke så lenge siden at jeg hadde fått meg en ny venninne, for vi klikket bra. Men så viste det seg at hun absolutt ikke var noen ok person likevel.

Anonymkode: 21a52...dc6

Hvorfor var hun ikke ok likevel?

Anonymkode: ba220...b64

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
påskelilje skrev (3 timer siden):

Så leit da. Var det noe spesielt som skjedde? 

 

AnonymBruker skrev (32 minutter siden):

Hvorfor var hun ikke ok likevel?

Anonymkode: ba220...b64

Det viste seg at hun holdt på med eksen min og bare var ute etter opplysninger fra meg som hun skulle viderebringe til han. 

Anonymkode: 21a52...dc6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

 

Det viste seg at hun holdt på med eksen min og bare var ute etter opplysninger fra meg som hun skulle viderebringe til han. 

Anonymkode: 21a52...dc6

Oi, det må ha vært forferdelig å oppleve.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (6 timer siden):

 

Det viste seg at hun holdt på med eksen min og bare var ute etter opplysninger fra meg som hun skulle viderebringe til han. 

Anonymkode: 21a52...dc6

Å, nei så fælt! For en fæl ting å gjøre mot deg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...