Gå til innhold

Alkohol servering


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Er det fremdeles skjenkestopp over hele Norge, eller har det forandret seg noe nå?

Anonymkode: ce972...531

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (10 minutter siden):

Er det fremdeles skjenkestopp over hele Norge, eller har det forandret seg noe nå?

Anonymkode: ce972...531

Det er nylig forandret på en del steder, så vidt jeg vet. Har hørt om enkelte afterski som åpner for fullt i helgen :o 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den nasjonale forskriften er endret. Fra og med i morgen er det lov å servere alkohol til mat fram til kl 22 over hele landet, med mindre din kommune har vedtatt en egen forskrift. Det er kun mulig å innføre strengere restriksjoner lokalt enn det den nasjonale forskriften legger opp til. Du finner informasjon om gjeldende forskrift for din kommune på din kommunes hjemmeside. 

Endret av Kayia
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ekstra skrev (1 time siden):

Det er nylig forandret på en del steder, så vidt jeg vet. Har hørt om enkelte afterski som åpner for fullt i helgen :o 

Da bryter de i såfall forskriften, og vil i såfall bli stengt ned. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kayia skrev (24 minutter siden):

Da bryter de i såfall forskriften, og vil i såfall bli stengt ned. 

Må innrømme at jeg har gitt opp å føle med på detaljerte regler, i hvertfall utenfor Oslo. Mon om det kan være lov utendørs noen steder.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ekstra skrev (13 timer siden):

Må innrømme at jeg har gitt opp å føle med på detaljerte regler, i hvertfall utenfor Oslo. Mon om det kan være lov utendørs noen steder.

Syns egentlig ikke det er så vrient å følge med så lenge de ikke gjør unntak fra retningslinjene fra hvert trinn/nivå jeg. Nå er vi feks på nivå 1 igjen, der vi var før lockdown før påske. Går imidlertid litt i ball med antall personer som kan være her og der til enhver tid når regjeringen ikke forholder seg til FHIs nivåbestemmelser...🙄

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...