Gå til innhold

at jeg aldri kan gi opp..


Gjest calestia

Anbefalte innlegg

Gjest calestia

Egentlig er dette bare nok en dårlig dag, bare ikke så ille som de forrige.

Har ikke sovet, har derimot hatt kobraer ved senga og testa om lyset på kjøkkenet faktisk virka, kunne banne på at strømmen hadde gått i stormen.., men hvem storm..

har kutta ut sovepillene.. igjen.. prøver igjen.. har jo ikke akkurat blitt særlig mer stabil da.. og jeg bare samler de opp når jeg går utfor og ned..har kutta ut noen andre piller også, fordi jeg samler opp dem og , jeg.. best å ikk eha noen. Går bersherk i med-skapet på jakt etter noe, men shit au.

svetter da. er så urolig . vondt gjør det.

skal visst begynne på piller etter påsken. blir nok artig. særlig hvis jeg sier at jeg prøvde å drepe meg selv denne helga..

Forrige gang det var oppe til diskusjon sa de jeg måtte legges inn for å få pillene.. utpressing kaller jeg det..

Nå vil jeg egentlig ikke ha de.. men har liksom bestemt meg for at.. litt til..må jeg klare..

herregud for et sprang fra noen få uker tidligere. hadde visst ikke kontroll likevel, jeg.. Åhh.. som jeg lengter. vil ikk evære her, vondt her nede. blir lettere gal.

skulle ønske jeg kunne dopes ned til det ble bedre.

tror jeg skal kvitte meg med kniven og alt sånt. og tauet. klarer ikke en gang til.

så tungt det her. null energi, jeg vil opp, opp, men klarer ikke. blir sliten av å stå opp. prøver og prøver, skal holde meg oppe, skal, skal, er bare så sliten.

sukk. skulle ønske alt var annerledes. skulle ønske det ikke gjorde så vondt, jeg blir kvalt!

faen heller. jeg går meg en tur. bare en bitteliten luftetur. så får jeg heller svime av derute.

klems

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest trampe

Kjære deg...

Har ikke så mange ord nå jeg... Men om du vil, kan du ta hånda mi, så kan vi gå et stykke sammen...?? Håper du får det bedre snart, at du føler du takler ting bedre igjen....

*mange varme styrkeklemmer* om du ønsker

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...