Gå til innhold

Crap day


Gondor

Anbefalte innlegg

Bare fordi man er ute av depresjonen betyr ikke det at man ikke har dårlige dager. I dag har jeg følt meg bånn ulykkelig og ensom. Dro til sjøen for å muntre meg opp, men det hjalp ikke. Jeg så bare lykkelige par overalt. Jeg klarte ikke engang å glede meg over ungdommen som satt rundt sine engangsgriller og lo og hadde det fint. Klarte ikke å glede meg over blåveisen. Kjøpte meg årets første is. Det var godt. Vel hjemme så jeg meg i speilet og konkluderte med at jeg er eksepsjonelt stygg. Det verste er ensomheten. Det å ikke ha noen ved min side. Ja, ja. Nå er dagen over og jeg kan bare håpe på at morgendagen blir bedre. Satser på en tur i skogen. 

Hvordan har din dag vært?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Håper du får en bedre dag i dag. :) Noen dager er bare dritt. Depresjon eller ikke. 

Jeg hadde en tung dag i går. Jobber med å fordøye alt rundt eks og rettsak. I dag er det den fineste vårdagen så langt i år (10 grader, men vind), og i morgen er det meldt tre grader varmere. Har gått meg en tur, og skal sikkert gå en til tur. Men merker jeg er ganske sliten også, så må prøve å ta det litt rolig. Er bare det at jeg spiste masse i natt for jeg sov nesten ikke og hadde mareritt. Så må jo gå det av meg. 😅

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har sovet i hele dag og da jeg våknet var jeg bedre. Nå henger det bare litt angst igjen. 

Det er litt av en sjau du er gjennom for tiden! Er du fremdeles redd for at han skal komme og skade deg enten verbalt eller fysisk?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gondor skrev (9 timer siden):

Jeg har sovet i hele dag og da jeg våknet var jeg bedre. Nå henger det bare litt angst igjen. 

Det er litt av en sjau du er gjennom for tiden! Er du fremdeles redd for at han skal komme og skade deg enten verbalt eller fysisk?

Bra det var litt bedre i går. Er det fint vær der du bor? Her skal det bli 13 grader etter hvert og sol. 

Ja jeg kjenner meg mye redd. Har angst for å dra hjem om fire dager for jeg føler meg redd. Prøver å tenke at det er usannsynlig at det kommer noen på døra mi, men jeg klarer ikke legge vekk frykten. Det er så vondt. Spesielt på kveld og natt har jeg vært redd tidligere, og selv i tiden etter det verste roet seg har jeg følt meg utrygg på natten. Veldig engstelig for hvordan det blir nå. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Gondor skrev (På 17.4.2021 den 0.21):

Bare fordi man er ute av depresjonen betyr ikke det at man ikke har dårlige dager. I dag har jeg følt meg bånn ulykkelig og ensom. Dro til sjøen for å muntre meg opp, men det hjalp ikke. Jeg så bare lykkelige par overalt. Jeg klarte ikke engang å glede meg over ungdommen som satt rundt sine engangsgriller og lo og hadde det fint. Klarte ikke å glede meg over blåveisen. Kjøpte meg årets første is. Det var godt. Vel hjemme så jeg meg i speilet og konkluderte med at jeg er eksepsjonelt stygg. Det verste er ensomheten. Det å ikke ha noen ved min side. Ja, ja. Nå er dagen over og jeg kan bare håpe på at morgendagen blir bedre. Satser på en tur i skogen. 

Hvordan har din dag vært?

Jeg var ute på langtur her om dagen og så bare lykkelige par, ble så deppa. Hjelper ikke at alt går skikkelig imot meg og at kjærligheten går skikkelig imot. At man gang på gang får bekreftet at man ikke er bra nok for mannfolk og at de behandler en helt ræva.

Anonymkode: 192dd...d74

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...