Gå til innhold

Calestia:-)


vicca

Anbefalte innlegg

Hei! For en tid tilbake hadde jeg det akkurat slik du beskriver det. Alt var planlagt ned til minste detalj, jeg hadde pakket ned alle tingene mine og det siste måltidet var inntatt. (Var på besøk hos ei venninne og kjæresten hennes dagen før, det var litt av et siste måltid, kamskjell til forrett, så sjøtunge, andebryst og en sjokolademousse, hehe) Dagen etter skulle jeg altså dø. Stemingen var nærmest sakral og jeg var så klar for døden. Hørte på The Doors hele dagen, "The end" sto på repeat, den ble helt suggererende til slutt. Drakk masse rom og cola og rødvin, ble ganske full. Skadet meg selv noe innmari, klipte av meg alt håret, øyevipper til og med. Tilslutt kontaktet jeg faren til sønnen min, sønnen min var hos faren sin da jeg gjorde alt dette (kunne aldri gjort det dersom han var med meg!!!) og han ba meg kontakte legevakten. Jeg kom meg ned dit ved egen hjelp, og fikk en samtale på den psykiatriske legevakten. Han tok meg, fulle lille meg, på alvor og jeg sov der til dagen etter. Da var noen venner av meg hjemme hos meg og vasket opp alt blodet og pakket ut igjen tingene mine. Ble deretter innlagt, håper du også enten er det, eller at du blir det, for det kan faktisk være hjelp i det.Bare ta i mot all hjelpen du kan med åpne armer, hyl og skrik og fekt med armene hvis det er det du vil. Vi har rett på hjelp.

Håper du har det bedre nå...

Klem fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg lurer på om det egentlig har noen hensikt å beskrive selvdestruktive handlinger så detaljert som det du her gjør. Hva tenker du om det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg lurer på om det egentlig har noen hensikt å beskrive selvdestruktive handlinger så detaljert som det du her gjør. Hva tenker du om det?

Det eneste jeg virkelig beskrev var vel maten, uansett mente jeg ikke noe vondt med det. Essensen var igrunn at jeg fikk hjelp samme hvor full jeg var, det er altså sånn at de tar oss på alvor no matter what.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest twisted

Kjære lille vicca! Har ikke sett nicket ditt her på lenge, har savnet deg!!

Hvordan går det med deg? Jeg mener, går det bedre nå etter det du skrev om her? Er kjempeglad for at den dagen ikke gikk som planlagt, og at du fikk hjelp.

*Sender deg mange varme klemmer, og håper du har det bra*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...