Gå til innhold

Er dette ekte tror du?


stjernestøv

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

AnonymBruker

Selvsagt ikke.

Du er lettlurt. Det er forskjell på et åpent sinn og høl i hue. 

Anonymkode: 81798...7e2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv
Ekstra skrev (1 minutt siden):

Stjernestøv, jeg håper det ikke er tilfellet at du tro på sånt!

Trodde jo på det for han sa jo mye fornuftig. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Selvsagt ikke.

Du er lettlurt. Det er forskjell på et åpent sinn og høl i hue. 

Anonymkode: 81798...7e2

Ok. Men han ligner på "de grå". 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv skrev (Akkurat nå):

Trodde jo på det for han sa jo mye fornuftig. 

Må innrømme at jeg ikke hørte på mange sekundene, jeg bare registrerte at det var en "alien" som snakket, eller tok jeg feil? En alien som tilfeldigvis snakket engelsk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

stjernestøv
Ekstra skrev (1 minutt siden):

Må innrømme at jeg ikke hørte på mange sekundene, jeg bare registrerte at det var en "alien" som snakket, eller tok jeg feil? En alien som tilfeldigvis snakket engelsk.

Ok. Ja det var en alien som snakket engelsk, tror de kan alle språk. Men jeg er vant til at de er telepatiske. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv skrev (Akkurat nå):

Ok. Ja det var en alien som snakket engelsk, tror de kan alle språk. Men jeg er vant til at de er telepatiske. 

De finnes ikke, Stjernestøv. Denne filmen er i hvertfall 100 %  sikkert bare tull.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv
Ekstra skrev (Akkurat nå):

De finnes ikke, Stjernestøv. Denne filmen er i hvertfall 100 %  sikkert bare tull.

Ok. Men jeg tror nok de finnes. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Ekstra skrev (1 minutt siden):

De finnes ikke, Stjernestøv. Denne filmen er i hvertfall 100 %  sikkert bare tull.

Hvordan kan du vite at det ikke finnes aliens? Er det ikke ulogisk at jorda er den eneste planeten med intelligent liv?

Forøvrig tror jeg denne videoen er 100% fake, men tror på at det finnes intelligent liv der ute.

Anonymkode: a3273...662

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ekstra skrev (1 time siden):

Må innrømme at jeg ikke hørte på mange sekundene, jeg bare registrerte at det var en "alien" som snakket, eller tok jeg feil? En alien som tilfeldigvis snakket engelsk.

Haha la merke til det samme. Praktisk! 😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Hvordan kan du vite at det ikke finnes aliens? Er det ikke ulogisk at jorda er den eneste planeten med intelligent liv?

Forøvrig tror jeg denne videoen er 100% fake, men tror på at det finnes intelligent liv der ute.

Anonymkode: a3273...662

Ja det gjør det virkelig, bare homosapiens i hele universet? Latterlig :D 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

stjernestøv
Kayia skrev (Akkurat nå):

Nei. Dette er en fiksjonsfilm-snutt av ganske lav kvalitet. 

Ok. Jeg bare lurte for jeg så at det var flere som trodde på det. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv skrev (Akkurat nå):

Ok. Jeg bare lurte for jeg så at det var flere som trodde på det. 

Det er nok fordi det er mange som kan ha en sterk lyst til eller sterkt behov for å tro på slikt. Sånn sett ligner det på behovet noen har for å tro på en fundamentalistisk ideologi eller religion. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv
Kayia skrev (11 minutter siden):

Det er nok fordi det er mange som kan ha en sterk lyst til eller sterkt behov for å tro på slikt. Sånn sett ligner det på behovet noen har for å tro på en fundamentalistisk ideologi eller religion. 

Jeg vet ikke jeg. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hør på Konspirasjonspoddens episode om Project Blue Book i stedet du, Stjernestøv... 

PS: Det er en grunn til at det var tema i en podcast som heter Konspirasjonspodden 🤣 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv skrev (25 minutter siden):

Ok. Jeg bare lurte for jeg så at det var flere som trodde på det. 

Det finnes faktisk mange som tror jorda er flat.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv
Bokormen123 skrev (2 minutter siden):

Hør på Konspirasjonspoddens episode om Project Blue Book i stedet du, Stjernestøv... 

PS: Det er en grunn til at det var tema i en podcast som heter Konspirasjonspodden 🤣 

Ok. Kan vel gjøre det. Jeg tror ikke på alle konspirasjoner men jeg tror på aliens. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...