Gå til innhold

Hvorfor kan kvinner sjekke meg opp, men jeg kan ikke sjekke dem opp?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Har hatt fire forhold og en del ons i mitt 25 år lange liv, men aldri har jeg klart å sjekke opp en eneste jente. Det er motstand fra start når jeg prøver meg på en dame. Det er kverulering og fiendtlighet umiddelbart uansett hvordan jeg oppfører meg. Jeg har ikke en snøreste aning hvordan jeg skal tilnærme meg og sjekke opp damer uten at det skjer og det føles helt jævlig at alle forhold og ligg jeg har kun er flaks fordi damer har falt inn i livet mitt som lyn fra klar himmel. Jeg føler ikke at noen av kjærlighetslivet mitt er noe jeg har klart på egenhånd det er bare ufortjent og ingenting å være stolt av. Dessuten så er det stress og skummelt å være i sånne forhold som bare kommer helt ut av det blå. Jeg er redd for å si noe feil, gjøre noe feil eller ikke gjøre nok av det riktige og går på tå hev gjennom hele forholdet fordi jeg vet det bare er flaks og hvis jeg blir kuttet ut så er det ikke sikkert jeg er så heldig igjen. Det er på en måte ikke heldig å havne oppi noe sånt i det hele tatt, det er hell i uhell. 

Hvordan blir jeg drivkraften i kjærlighetslivet mitt? Jeg er ikke kresen en gang har prøvd meg på damer i alle aldre til og med over dobbelt så gamle som meg. Ingen er med på det, det eneste fungerer er å vente til noen sjekker meg opp, men det er jo helt passivt og ikke tilfredtstillende. 

Anonymkode: 8b6e1...e51

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Kvinner er vanskeligere å sjekke opp enn menn. Dette er fakta. Bare å leve med. Med mindre du ser ut som Brad Pitt eller no.

Tenk deg på ett utested, der er det ofte mange om "beinet" og de kan velge og vrake, hva er vitsen med å sjekke spør jeg? Jeg har aldri gjort det. De damene jeg har blitt kjæreste med, har vært venner som ble til noe mer. 

Anonymkode: 75525...439

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (På 5.5.2021 den 19.01):

Har hatt fire forhold og en del ons i mitt 25 år lange liv, men aldri har jeg klart å sjekke opp en eneste jente. Det er motstand fra start når jeg prøver meg på en dame. Det er kverulering og fiendtlighet umiddelbart uansett hvordan jeg oppfører meg. Jeg har ikke en snøreste aning hvordan jeg skal tilnærme meg og sjekke opp damer uten at det skjer og det føles helt jævlig at alle forhold og ligg jeg har kun er flaks fordi damer har falt inn i livet mitt som lyn fra klar himmel. Jeg føler ikke at noen av kjærlighetslivet mitt er noe jeg har klart på egenhånd det er bare ufortjent og ingenting å være stolt av. Dessuten så er det stress og skummelt å være i sånne forhold som bare kommer helt ut av det blå. Jeg er redd for å si noe feil, gjøre noe feil eller ikke gjøre nok av det riktige og går på tå hev gjennom hele forholdet fordi jeg vet det bare er flaks og hvis jeg blir kuttet ut så er det ikke sikkert jeg er så heldig igjen. Det er på en måte ikke heldig å havne oppi noe sånt i det hele tatt, det er hell i uhell. 

Hvordan blir jeg drivkraften i kjærlighetslivet mitt? Jeg er ikke kresen en gang har prøvd meg på damer i alle aldre til og med over dobbelt så gamle som meg. Ingen er med på det, det eneste fungerer er å vente til noen sjekker meg opp, men det er jo helt passivt og ikke tilfredtstillende. 

Anonymkode: 8b6e1...e51

Du har et helt skrudd syn på damer og forhold. Om fremmede mennesker umiddelbart er fiendtlige til deg vil jeg tatt noen runder med meg selv. Høres helt incel ut slik du skriver, kan være de vibbene du sender ut. Kan det være du er litt for forutinntatt og vettskremt for å ta kontakt med dem?

Anonymkode: 38b28...2c4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...