Gå til innhold

Er det noe galt med meg?


Pjuk

Anbefalte innlegg

Jeg har vært plaget med kvalme og oppkast og noen ganger svimmelhet over en periode på 2år. Legene finner ingen årsak, men når jeg nylig var innlagt fikk jeg prate med en psykiater. Han sa jeg kanskje var "normopat". Han mener jeg ikke har noen problemer annet enn mine symptomer. Men jeg har ingen problemer unnatt når jeg er syk, er dette uvanlig?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har du nakkesmerter også?

nei jeg har ikke nakkesmerter,har ingen smerter i det hele tatt. Har kun litt sug i magen, men det er nok fordi jeg er sulten etter oppkast. Har ikke anoreksia eller bulimi heller. Lurer fælt på hva som er galt, for noe er det jo!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...