Gå til innhold

Livet er et slit


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Klarer ikke jobben lengre - nok et nederlag. Blir vel sett på som «ressurssterk». Men sannheten er at alt er løgn: jeg har ikke har noe liv, ingen ønsker, ser ikke fram til noe lengre. Og nå har altså karrieren som jeg har ofret så mye for gått rett i dass. Tiden og mulighetene har flydd fra meg. Har prøvd så lenge, gått i terapi, og tatt meg sammen gang på gang, for så å bare falle ned igjen. Nå blir det vel en kamp for å bli tatt på alvor av NAV-systemet, noe jeg rett og slett ikke tror jeg makter. Hva er poenget?

Anonymkode: fb132...aea

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (52 minutter siden):

Klarer ikke jobben lengre - nok et nederlag. Blir vel sett på som «ressurssterk». Men sannheten er at alt er løgn: jeg har ikke har noe liv, ingen ønsker, ser ikke fram til noe lengre. Og nå har altså karrieren som jeg har ofret så mye for gått rett i dass. Tiden og mulighetene har flydd fra meg. Har prøvd så lenge, gått i terapi, og tatt meg sammen gang på gang, for så å bare falle ned igjen. Nå blir det vel en kamp for å bli tatt på alvor av NAV-systemet, noe jeg rett og slett ikke tror jeg makter. Hva er poenget?

Anonymkode: fb132...aea

Nei, det kan du si, hva er poenget egentlig. Har du noen diagnose som gjør at du kan få gjennomslag hos NAV? Jeg er i lignende situasjon som deg, men har en diagnose som gjør at psykiatrien vurderer meg som en klar kandidat til uføretrygd. Dette er ikke noe lett valg for meg, for jeg har lagt mye av mitt liv ned i å skape meg en karriere. Men når det først ble som det ble så er jeg heldig som sikkert får trygd.

Anonymkode: e8555...e73

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (23 minutter siden):

Nei, det kan du si, hva er poenget egentlig. Har du noen diagnose som gjør at du kan få gjennomslag hos NAV? Jeg er i lignende situasjon som deg, men har en diagnose som gjør at psykiatrien vurderer meg som en klar kandidat til uføretrygd. Dette er ikke noe lett valg for meg, for jeg har lagt mye av mitt liv ned i å skape meg en karriere. Men når det først ble som det ble så er jeg heldig som sikkert får trygd.

Anonymkode: e8555...e73

Kan ikke si så mye, redd noen kan gjenkjenne meg.😕 Men har bl.a. tilbakevendende depresjon i tillegg til litt annet. 
Synes på en måte du er heldig som har en så klar sak mtp nedsatt arbeidsevne, redd folk bare tror jeg er lat. På den annen side vil jeg ikke bli (delvis) trygdet heller, fordi jeg da føler jeg har mislyktes på enda et område i livet. 
Ser egentlig ingen løsninger på dette😞

Anonymkode: fb132...aea

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Kan ikke si så mye, redd noen kan gjenkjenne meg.😕 Men har bl.a. tilbakevendende depresjon i tillegg til litt annet. 
Synes på en måte du er heldig som har en så klar sak mtp nedsatt arbeidsevne, redd folk bare tror jeg er lat. På den annen side vil jeg ikke bli (delvis) trygdet heller, fordi jeg da føler jeg har mislyktes på enda et område i livet. 
Ser egentlig ingen løsninger på dette😞

Anonymkode: fb132...aea

Hvis du har sykepenger-rettigheter kan det kanskje i førsteomgang være lurt å bli sykmeldt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
cilie skrev (15 minutter siden):

Hvis du har sykepenger-rettigheter kan det kanskje i førsteomgang være lurt å bli sykmeldt?

Er sykmeldt nå.

Anonymkode: fb132...aea

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...