Gå til innhold

Ungdom betaler for å få corona slik at de kan få coronasertifikat


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Nicklusheletida
AnonymBruker skrev (23 minutter siden):

Jeg hadde akkurat tenkt å legge ut samme link. Jeg er ikke det minste overrasket over dette. Det var det jeg sa på forhånd at det var slik det ville bli. Det er slutt på dugnadsånden for de unge nå.  Det bør ikke være overraskende for noen coronapass-tilhengere dette. Ingen bombe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nicklusheletida skrev (1 minutt siden):

Jeg hadde akkurat tenkt å legge ut samme link. Jeg er ikke det minste overrasket over dette. Det var det jeg sa på forhånd at det var slik det ville bli. Det er slutt på dugnadsånden for de unge nå.  Det bør ikke være overraskende for noen coronapass-tilhengere dette. Ingen bombe.

Jeg ercoverhodet ikke overrasket over at det blir rykter og spekulasjoner om det.

Hvis dette blir et reelt problem (mer enn noen få tilfeller) så blir jeg veldig overrasket. Det en lang vei fra å snakke om noe sånt til å faktisk gjennomføre det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nicklusheletida
Grendel skrev (Akkurat nå):

Jeg ercoverhodet ikke overrasket over at det blir rykter og spekulasjoner om det.

Hvis dette blir et reelt problem (mer enn noen få tilfeller) så blir jeg veldig overrasket. Det en lang vei fra å snakke om noe sånt til å faktisk gjennomføre det.

Det får tiden vise. Min bonussønn kunne fortelle oss da han kom hjem til jul at enkelte studenter der han holder til prøvde å smitte hverandre fordi der var de langt unna egne foreldre og besteforeldre. De ville gjøre fra seg smitten mens de var var sammen med andre unge før de kom hjem for å feire jul med foreldre og besteforeldre.. Egostisk ja synes vi,  men sånn tenker de altså. Noen i hvert fall.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror man undervurderer ungdommen om man tror dette vil bre om seg. Enkelte idioter finnes sikkert, som i alle grupper.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Jeg skjønner ikke at de tør. Selv om de hadde gjennomført korona så vil de fortsatt kunne smitte andre, så besteforeldre o.l. utgår vel uansett hvis ikke de har fått vaksine.

Anonymkode: 73c24...13f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...