Gå til innhold

Et det noen her inne du angrer på at du ble kjent med?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

?

Anonymkode: 4ad33...9ee

Nei. Merkelig spørsmål, kommer ikke på noen jeg angrer på å ha blitt kjent med.

 

Gjør du?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Ekstra skrev (Akkurat nå):

Nei. Merkelig spørsmål, kommer ikke på noen jeg angrer på å ha blitt kjent med.

 

Gjør du?

Nei. Bare hyggelige folk her vel. 

Anonymkode: 4ad33...9ee

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Ja, var en som ble veldig slitsom etter hvert. Ble veldig klengete og kunne aldri ta nei for ett svar, og i tillegg ble h*n personlig fornærmet om jeg var opptatt og svarte sent.

Anonymkode: b5aaa...11d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Ja, var en som ble veldig slitsom etter hvert. Ble veldig klengete og kunne aldri ta nei for ett svar, og i tillegg ble h*n personlig fornærmet om jeg var opptatt og svarte sent.

Anonymkode: b5aaa...11d

Kuttet du kontakten da?

Anonymkode: 4ad33...9ee

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (36 minutter siden):

Kuttet du kontakten da?

Anonymkode: 4ad33...9ee

Ja, gjorde det til slutt. Er egentlig veldig konfliktsky og lot det nok gå litt for langt, men var nødt til å bare kutte all kontakt til slutt.

Anonymkode: b5aaa...11d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

Ja, gjorde det til slutt. Er egentlig veldig konfliktsky og lot det nok gå litt for langt, men var nødt til å bare kutte all kontakt til slutt.

Anonymkode: b5aaa...11d

Ok. Vet dere begge hvem dere er her nå da? Med nick og sånn? Eller har du/dere byttet?

Anonymkode: 4ad33...9ee

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (24 minutter siden):

Ok. Vet dere begge hvem dere er her nå da? Med nick og sånn? Eller har du/dere byttet?

Anonymkode: 4ad33...9ee

Den personen har ikke byttet, men har ikke sett h*n her inne på en god stund. Jeg har byttet nick og skriver veldig ofte som AnonymBruker og er mer forsiktig med hva jeg legger ut.

Anonymkode: b5aaa...11d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Thebutterfly

Nei. Har aldri angret på å ha blitt litt kjent med noen her inne. Jeg har ikke blitt mye kjent med noen. Men har skrevet litt her inne i innlegg og noen få ganger på privaten. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nei, intet å angre herfra. De få jeg har hatt litt nett-kontakt med har vist seg å være akkurat så hyggelige som de framstår på dol 🍀

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei det gjør jeg ikke. Har ikke hatt kontakt med så mange utenfor det synlige forumet da, men de jeg har hatt kontakt med på PM og slikt har vært minst like hyggelig der som her i det åpne. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Ja var en som angret på at han ble kjent med meg. Han trodde jeg hacket mobilen hans og så på han gjennom kameraet på mobilen hans etc

Det hører med til historien, at jeg ikke hacket mobilen hans eller noe som helst annet tull, og aner ikke hvordan en gjør slikt heller, var nok psykdom som fikk han til å tro det.

Men, sånn er det å være psyk. 

Anonymkode: 4ae8b...33e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 12.5.2021 den 21.23):

?

Anonymkode: 4ad33...9ee

Nei, langt i fra! De jeg har hatt litt kontakt med utenfor dol ar vært bare trivelige mennesker. :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...