Gå til innhold

Har du planer for 17 mai?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Planen er å sitte hjemme og kose meg foran tv. Pluss gjerne ta en spasertur  :) . Hva er dine planer? 

Anonymkode: 6ce94...74c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Planen er å sitte hjemme og kose meg foran tv. Pluss gjerne ta en spasertur  :) . Hva er dine planer? 

Anonymkode: 6ce94...74c

Har diverse planer utover dagen, mye dreier seg om eldre del av familien og kanskje ikke noe jeg direkte roper hurra for selv. Men er jo hyggelig å kunne bidra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

påskelilje

Mine foreldre + min søster og hennes mann kommer til oss på lunsj. Jentene skal være med venner, så det blir oss voksne da et par timer, regner jeg med. Ingen øvrige planer utover dagen, bortsett fra evt hente jentene. Drar ikke til byen når det ikke skal være noe tog.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har tenkt å være hjemme og å gjøre dagen best mulig😊

Skulle kost meg med roastbiff, men den spiste jeg opp  i løpet av  i går kveld/natt🙈 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikkeanonymnok

Er nok mye liv og røre i nabolaget så da skal jeg nok gjemme meg inne og vente til dagen går over og det blir trygt å gå ut igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Selv er jeg ikke oppvokst med annen tradisjon enn den klassiske pølse med brød, lapskaus servert på grendehuset etter at vi hadde gått i tog og  selvsagt iskrem samt leker for oss barna. Annenhvert år med hornmusikk og annenhvert år uten (to skoler delte på ett korps) eller ev. kreative løsninger som f.eks. 90-tallets store kassettspillere som ble båret fremst i toget som spilte hornmusikk. Men ikke etter 12 års alder - da har vi ikke hatt noen tradisjon for å feire 17. mai annet enn hva familien har funnet på der og da.
Jeg husker veldig godt at vi tenkte i fjor at det kom til å bli en normal 17. mai-feiring ved neste år igjen (altså i år). Ingen hadde forestilt seg at covid-19 kom til å prege hele verden ett år senere. Tenker på på alle som er i karantene ne på nasjonaldagen og der det ev. ramer barn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir egentlig som en helt vanlig dag bortsett fra at jeg skal henge ut flagget og jeg har kjøpt en bukett blomster. Ellers kommer vennen min på besøk og vi skal lage mat. Dessverre knakk jeg en del sammen i går så har egentlig mistet lysten til det. Men skal gjøre det likevel siden det jo er nasjonaldagen. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (17 timer siden):

Planen er å sitte hjemme og kose meg foran tv. Pluss gjerne ta en spasertur  :) . Hva er dine planer? 

Anonymkode: 6ce94...74c

Slappe av hjemme, med tv og en skikkelig god middag. Nyte været på ballkongen og ta det med ro. Skal i hvertfall styre unna alt sosialt  for hverken jeg eller noen jeg kjenner er vaksinert enda 

Anonymkode: 2f580...ad5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv

Håper været blir bra så jeg kan sitte litt ute med mannen og sønnen min, så må vi gå tur for det er blitt et must hver dag nå. Mannen min har plantet så fint i hagen i dag så må jo ut å se på det. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei,  ungene jobber og minstemann skal sikkert på byen.  Men må innrømme at jeg savner mannen min og særlig førerkortet hans for da hadde vi hatt mulighet til å dra på besøk.

Så det blir nok film eller slektsforskning + god mat.

Endret av Dorthe
Lenke til kommentar
Del på andre sider

påskelilje

Nå har vi kommet hjem fra helgeturen og jeg gruer meg til å stryke bunadsskjorter. Hadde i utgangspunktet tenkt å droppe bunaden, siden vi bare skal være hjemme, men når min mor skal ha på sin, må jeg også ha min på. Og dattera skal så absolutt ha på sin, ikke snakk om annet 😁

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Skal vel sitte hjemme som vanlig foran pc'en. Er ikke glad i høytider for da blir jeg alltid minnet på at alle andre har noe viktigere å fore enn å være med meg.

Anonymkode: a79ba...2fc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Har lyst å ta en løpetur, men føler at det ikke helt er dagen for det  ;) . Får ta en spasertur istedet  :)

Anonymkode: 6ce94...74c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har akkurat gjort litt husarbeid og pyntet spisebordet. Skal ta en løpetur med bare kort treningstights og t-skjorte for første gang i år, også blir det å ordne seg og vente på vennen min. Blir ikke bunad på meg da. Det er kjipt, men jeg orker ikke når det kun er meg og han. Dessuten er jeg usikker på om den kan ha blitt for stor. I så fall måtte jeg kjøpt noen sikkerhetsnåler. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...