Gå til innhold

Charter Svein i ulovlig 17. mai tog. Stoppet av politiet.

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

AnonymBruker

Nei det var rart at det er forbud mot 17.mai tog. Når de mest sårbare er vaksinert så kan en vel bare åpne opp så blir jo gradvis alle vaksinert også så selv om det eventuelt går litt opp så vil det vel stanse uansett snart når flere blir vaksinert.

Ikke fulgt med på charter svein greiene, men tror nesten har har litt rett her.

Anonymkode: d8e99...266

stjernestøv
AnonymBruker skrev (37 minutter siden):

https://www.vgtv.no/video/218329/charter-svein-i-ulovlig-17-mai-tog

Svein Østvik deltok i et ulovlig 17. mai tog i Oslo. Politiet stanset toget, med rundt 150 personer, da det beveget seg mot slottet.

Anonymkode: d2aae...61f

Der fikk jeg meg en god latter :D Men det er vel ikke noe å le av 😮 

AnonymBruker
stjernestøv skrev (8 minutter siden):

Der fikk jeg meg en god latter :D Men det er vel ikke noe å le av 😮 

Det er ikke like morsomt for oss som har mistet noen av våre kjære til denne sykdommen, eller som etter flere måneder fortsatt sliter med kraftige ettervirkninger av viruset.

Anonymkode: 3253f...e16

stjernestøv
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Det er ikke like morsomt for oss som har mistet noen av våre kjære til denne sykdommen, eller som etter flere måneder fortsatt sliter med kraftige ettervirkninger av viruset.

Nei forstår det og beklager virkelig det,syns bare Svein er latterlig noen ganger. Tar han ikke seriøst jeg da,lo bare av han ikke av det ulovlige toget. 

Worrisome Plenty

Jeg har lyst til å filleriste disse koronafornekterne, og spørre dem om de vil ha det slik det er i India, eller Brasil. Hva faen feiler det folk? Som deltar i den slags galskap? Her i Norge er det riktignok relativt få som har dødd, men det har vært pga restriksjonene. Hadde det vært business as usual, så ville det sett helt annerledes ut. Jeg virkelig forakter disse klovnene som tror de vet bedre enn helsemyndighetene. Charter Svein, skal jeg aldri se ett eneste program  med lengre. Han har tapt seg i mine øyne.

Annonse

AnonymBruker
stjernestøv skrev (1 time siden):

Nei forstår det og beklager virkelig det,syns bare Svein er latterlig noen ganger. Tar han ikke seriøst jeg da,lo bare av han ikke av det ulovlige toget. 

Det går bra :) synes bare det er så trist alt sammen, hvordan noen kan være så hensynsløse som det artikkelen viser til .

stjernestøv
AnonymBruker skrev (10 minutter siden):

Det går bra :) synes bare det er så trist alt sammen, hvordan noen kan være så hensynsløse som det artikkelen viser til .

Ja det er jeg enig i, forstår ikke hva folk tenker med. Det er jo alvorlig dette her, men det har visst tippet helt over for dem. 

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Men å stå i kø utenfor Polet det er lov! Forstå det den som kan.

Anonymkode: 5b6e7...84b

Det er jo fordi de holder anbefalt avstand! 🙄 De i toget gjorde ikke det. Det var i tillegg et arrangement og maks antall personer på arrangementer er 10 stk. Polkø er ikke noe arrangement. 

Anonymkode: 0f5df...352

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Det er jo fordi de holder anbefalt avstand! 🙄

Men kan fint holde avstand i toget også.

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

De i toget gjorde ikke det. Det var i tillegg et arrangement og maks antall personer på arrangementer er 10 stk. Polkø er ikke noe arrangement. 

Anonymkode: 0f5df...352

Det er ikke sånn at smitten tar hensyn til om de defineres som et arrangement eller ikke.

Anonymkode: 5b6e7...84b

Annonse

AnonymBruker

Det beste med hele greia er jo ikke at de ble stoppet fordi de gikk i tog og protesterte, men fordi de var på vei mot slottsplassen og der pågikk det et arrangement, ergo de ble kun stoppet fordi de ville forstyrret, ikke fordi de protesterte!

Anonymkode: 24688...95b

Grendel skrev (1 time siden):

Dette er ikke bra for karrieren hans.

Han har levd av å være harmløs og jovial. Han burde holdt seg langt unna alt som ligner politikk, og spesielt ikke gå i spissen på feil side. 

Ja, jeg tviler på at han får flere reklameoppdrag. Fra å være på «blodharry-charter-tv» har han blitt et «likanes tv-fjes.» Det spørs hvordan det går nå. 

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...