Gå til innhold

Var dette en voldtekt? Vær så snill og svar..

Anbefalte innlegg

Gjest kristinee

Hei!

Jeg bare lurer på en ting... Jeg har en venn som jeg har "rota" med nå i ca et år... det har gått veldig opp og ned, men har ikke direkte vært sammen.. Jeg fortalte han alt... hvor vanskelig jeg hadde d da jeg ble voldtatt før, av en venn jeg hadde.. ( han slo og voldtok meg to ganger for to år siden.. noe som jeg enda tar veldig tungt)

For en stund siden, våknet jeg av et mareritt. Drømte om det som skjedde for to år siden, da jeg ble voldtatt. Når jeg våknet var det enda ikke helt borte, og jeg ble helt gal og klarte ikke å få det vekk, og skrek lenge.. Til slutt tok jeg veldig mange tabletter.... Etterpå ble jeg roet veldig ned, og begynte da å bli redd... HAdde tatt kanskje litt for mange tabletter.. så jeg ringte til vennen min. Han gikk med på å møte meg ute.

Når jeg møtte han, var jeg kjempedårlig og klarte såvidt å stå, så han tok meg inn til seg. Der la jeg meg ned, og deretter husker jeg ingenting..

Neste dag våkna jeg med alle klærne på, men han lå naken. Så fortalte han meg at han hadde vært redd for meg..og trodde først at d var noe galt med hjertet eller noe... Men d var visst d at jeg mista pusten noen ganger...for d hadde skjedd før... Deretter fortalte han meg at han hadde hatt sex med meg TO ganger...

Da jeg spurte hvorfor, sa han at han var kåt + at jeg var kåt... Men liksom... han hadde prøvd å vekke meg... slo meg svakt i ansiktet og hadde ristet i meg.. men allikavell hadde jeg ikke våkna...

Han trodde ikke dette var så galt, siden han begynte på å ha sex med meg en gang når jeg sov, og når jeg våkna, ble jeg med liksom...

Men dette var jo helt andre omstendigheter...og jeg føler meg voldtatt... Jeg vil self kunne tilgi han...men han sa såvidt unnskyld..han smilte da han sa d..

Og han sa at han var ikke en voldtektsmann.. Jeg vet at han ikke ville gjort dette om jeg var våken.... Han ville ikke holdt meg fast om jeg sa nei..

Men i dette tilfellet visste han hvor vondt jeg hadde d...og jeg hadde ikke noe valg... kunne verken si ja eller nei..

Jeg har hatt sex med han før..men tror ikke jeg ville hatt d da, i det tilfellet...fordi jeg var veldig langt nede da...

Noen som kan fortelle meg om dette var en voldtekt eller ikke..? Er jeg bare frekk...?

Sorry at dette ble så langt..... Men takk hvis du orker å lese..;)

Mvh kristine

Fortsetter under...

undrerinnen

Jeg vil definitivt kalte det en voldtekt!

Han hadde sex med deg uten ditt samtykke, når det du trengte mest var en venn som kunne holde rundt deg og trøste deg..! Synes det høres ganske sykt ut, og jeg ville i alle fall ikke tilgitt han.. Han hadde ingen rett til å gjøre det han gjorde, og det viser jo også en total mangel på respekt for deg..

Lykke til....

Gjest trampe

Kjære kristinee!!

Sånn som jeg ser på dette, så er det et overgrep, ja... Så lenge du ikke er i stand til å si ja eller nei, så lenge han tar seg til rette fordi han har lyst på deg, uten at du er 'tilstede', da er det helt klart et overgrep!!

Synes det er uansvarlig av han å gjøre dette mot deg når han vet hva du sliter med, siden du har fortalt han hva du har opplevd før...

Ønsker deg all lykke til videre, kristinee, stå på, ikke gi opp!!!

*god klem* om du ønsker

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...