Gå til innhold

Gravid?


Sommeren2021

Anbefalte innlegg

Sommeren2021

Hei. 
Mensen er 5 dager forsinket. Har har hatt lignende mensensmerter de Siste 4 dagene spesielt på morgnene, men ikke fått mensen. Hatt mitt stikkende smerter i lysken og i beina. Vært litt småkvalm. Hadde samleie for ca ca 3 uker siden. Kan jeg være gravid? Jeg tenkte og ta en test imorgen tirsdag, er det for tidlig? Jeg skal ta dose 2 av covid vaksine på onsdag, men det anbefales ikke til gravide og tenker at jeg ikke tar den om testen er positiv. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Sommeren2021 skrev (29 minutter siden):

Hei. 
Mensen er 5 dager forsinket. Har har hatt lignende mensensmerter de Siste 4 dagene spesielt på morgnene, men ikke fått mensen. Hatt mitt stikkende smerter i lysken og i beina. Vært litt småkvalm. Hadde samleie for ca ca 3 uker siden. Kan jeg være gravid? Jeg tenkte og ta en test imorgen tirsdag, er det for tidlig? Jeg skal ta dose 2 av covid vaksine på onsdag, men det anbefales ikke til gravide og tenker at jeg ikke tar den om testen er positiv. 

Man får vanligvis riktig testsvar den dagen mensen uteblir, så det er bare å teste i vei. 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sommeren2021 skrev (9 timer siden):

Har har hatt lignende mensensmerter de Siste 4 dagene spesielt på morgnene, men ikke fått mensen.

For mange kvinner likner de aller første graviditetssymptomene veldig på det de pleier å kjenne rett før mensen kommer. 

Sommeren2021 skrev (9 timer siden):

 Hadde samleie for ca ca 3 uker siden. Kan jeg være gravid?

Ja, det er faktisk en sammenheng her 😉

Sommeren2021 skrev (9 timer siden):

Jeg tenkte og ta en test imorgen tirsdag, er det for tidlig?

Nei, ikke når du er over tiden. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...
AnonymBruker
Sommeren2021 skrev (På 24.5.2021 den 9.25):

Hei. 
Mensen er 5 dager forsinket. Har har hatt lignende mensensmerter de Siste 4 dagene spesielt på morgnene, men ikke fått mensen. Hatt mitt stikkende smerter i lysken og i beina. Vært litt småkvalm. Hadde samleie for ca ca 3 uker siden. Kan jeg være gravid? Jeg tenkte og ta en test imorgen tirsdag, er det for tidlig? Jeg skal ta dose 2 av covid vaksine på onsdag, men det anbefales ikke til gravide og tenker at jeg ikke tar den om testen er positiv. 

Jeg har fått time for koronavaksinens første dose i slutten av juni. Skal etter planen begynne på hormoner i midten av juli pga ivf i utlandet. Det har blitt utsatt og utsatt pga koronasituasjonen. Det passer best under ferie siden jeg trenger litt tid da jeg må gjennomføre ivf i utlandet. Men nå blir mulig hele ivfprosessen utsatt til neste år pga vaksineringen. Dersom vaksineringen ikke lar seg samkjøre med forsøk på å bli gravid via ivf da. Mulig jeg kan ta første dose og ikke neste? Vet ikke. 

Anonymkode: fcc34...4f5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Sommeren2021 skrev (På 24.5.2021 den 9.25):

Hei. 
Mensen er 5 dager forsinket. Har har hatt lignende mensensmerter de Siste 4 dagene spesielt på morgnene, men ikke fått mensen. Hatt mitt stikkende smerter i lysken og i beina. Vært litt småkvalm. Hadde samleie for ca ca 3 uker siden. Kan jeg være gravid? Jeg tenkte og ta en test imorgen tirsdag, er det for tidlig? Jeg skal ta dose 2 av covid vaksine på onsdag, men det anbefales ikke til gravide og tenker at jeg ikke tar den om testen er positiv. 

Hva viste testen din  ? 

Anonymkode: fcc34...4f5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...