Gå til innhold

Hva tenker dere om sniffe-rykte i eurovision?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (11 minutter siden):

Jeg kunne se med en gang at de var dopet. Og bare tull å få dem testet etter så mange dager. Testen er verdiløs siden alt da er gått ut av kroppen. 

Anonymkode: 4f2d6...795

Det er umulig å vite om de var dopet bare ved å se på dem, tror jeg. 

Anonymkode: 19739...644

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Det er umulig å vite om de var dopet bare ved å se på dem, tror jeg. 

Så det på øynene deres. De var svartsminkede ja, men likevel sløve i blikket. 

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Så det på øynene deres. De var svartsminkede ja, men likevel sløve i blikket. 

Jeg klarte ikke å se om de var dopet. De var veldig sminket. 

Annonse

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (35 minutter siden):

Jeg kunne se med en gang at de var dopet. Og bare tull å få dem testet etter så mange dager. Testen er verdiløs siden alt da er gått ut av kroppen. 

det famøse bildet som ble tatt var fra lørdag, det ble snakk om testing i går, altså søndag. Hvordan får du dette til å bli mange dager senere?

Anonymkode: 1d391...77d

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (17 minutter siden):

det famøse bildet som ble tatt var fra lørdag, det ble snakk om testing i går, altså søndag. Hvordan får du dette til å bli mange dager senere?

Vi har ingen beviser på at de var dopet. Hvis de ble testet søndag så ville nok narkotikaen henge igjen i kroppen om de brukte det. Jeg forstår godt at de ble fornærmet. Alle ville blitt det om man fikk uriktige beskyldninger om det. 

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Vi har ingen beviser på at de var dopet. Hvis de ble testet søndag så ville nok narkotikaen henge igjen i kroppen om de brukte det. Jeg forstår godt at de ble fornærmet. Alle ville blitt det om man fikk uriktige beskyldninger om det. 

Det er det som liksom er poenget med det jeg skrev.

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (34 minutter siden):

Videoen viser helt klart at han sniffer noe fra bordet. 

Anonymkode: 7d427...b71

Hadde den "helt klart" vist det hadde ikke debatten dreid seg om hvorvidt han sniffet eller ikke, men om konsekvenser og diskvalifisering.

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Hadde den "helt klart" vist det hadde ikke debatten dreid seg om hvorvidt han sniffet eller ikke, men om konsekvenser og diskvalifisering.

Ingen grunn til å bagatellisere pga det.

Annonse

AnonymBruker

Jeg tror ikke det dreier seg om at han bøyde hode ned. Tror mistanken dreier seg om at de er et rockeband og det er kjent for at det kan være mye dop i den type miljø. De var veldig sminket. Men det er ikke sikkert at de bruker dop. Jeg ser på det som falske spekulasjoner inntil motsatte er bevist. 

AnonymBruker

Ingen grunn til å bagatellisere pga det.

?? hva er det jeg bagatelliserer?  Du sier at personen "helt klart" sniffer, jeg sier at det vet vi ikke enda. Og så skriver du at det ikke er noen grunn til å bagatellisere?

AnonymBruker

?? hva er det jeg bagatelliserer?  Du sier at personen "helt klart" sniffer, jeg sier at det vet vi ikke enda. Og så skriver du at det ikke er noen grunn til å bagatellisere?

Man kan selv med et utrent øye se at de er rusa. Han blonde fyren feks... På det populære klippet ser man at det ikke er helt edru å oppføre seg sånn. 

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (15 minutter siden):

Man kan selv med et utrent øye se at de er rusa. Han blonde fyren feks... På det populære klippet ser man at det ikke er helt edru å oppføre seg sånn. 

"Vokalisten i det italienske vinner-bandet Måneskin brukte ikke narkotika under sendingen, slår Eurovision fast."

https://www.vg.no/rampelys/i/7KWm1K/eurovision-vinnerens-narkotikatest-var-negativ

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

"Vokalisten i det italienske vinner-bandet Måneskin brukte ikke narkotika under sendingen, slår Eurovision fast."

https://www.vg.no/rampelys/i/7KWm1K/eurovision-vinnerens-narkotikatest-var-negativ

OK, sniffingen var bare trolling da.

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (20 minutter siden):

De slår bare fast at det ikke befant seg narkotika i Green Room. Men de testa han ikke. 

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...