Gå til innhold

Pre. operasjon

Anbefalte innlegg

Gjest allyna

Hei.

Jeg fikk operert inn silikon proteser for 10 år siden. Etter svangerskap og fin ammeperiode, er ikke brystene de samme lenger. Her trengs det nok ett brystløft.

Så spørsmålet er da om jeg må skifte ut protesene i den forbindelsen?

Hvis protesene bør skiftes ut- kan jeg da legge inn mindre proteser ved ett løft?

Hilsen

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/46121-pre-operasjon/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Våril

Jeg hadde tenkt å skrive et innlegg og spørre om det samme :-) Men nå gjorde du det for meg...

Jeg har også hatt mine proteser i 10 år, fikk et barn for 7 mnd. siden og det har skjedd ting med puppene. Jeg ammet ikke, men puppene har blitt slappere og veldig myke.

Jeg har vært i kontakt med en plastisk kirurg pr. tlf. og han sa at hvis det var mer en ca. 20 fra halsgropen og til brystvorten så kunne jeg trenge et brystløft. Jeg tenkte at det kunne holde med nye, litt større proteser for å "fylle opp igjen" på en måte.

Det var ikke 20 cm avstand hos meg så kanskje det holder med nye proteser.

Vi får bestille en time tenker jeg for å få svar :-)

Hilsen

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/46121-pre-operasjon/#findComment-174899
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...