Gå til innhold

støttegrupper for de som har sos.angst?


Gjest xerxex

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest flodhest

Tja... Det finnes en mailingliste. Om jeg nå bare husker hvor den ligger... skal vi se:

http://dk.groups.yahoo.com/group/sosialfobi/

Du kan jo melde deg på der, og så kan det hende det er noen flere på lista som bor samme sted og så kan dere treffes.

Eventuelt kan du ta et søk på sosial fobi på nettet og se om du finner noen som har stått fram og ta kontakt med dem. Det har skjedd meg, og jeg har ingen ting imot det. Har blitt kjent med et par stykker som bor i nærheten på den måten.

Eventuelt skulle det vel kunne gå an å ta kontakt med angstringen eller mental helse eller noe slikt. Jeg tør være rimelig sikker på at det sikkert er noen med sosial angst der. Det er tross alt ganske vanlig.

Lllllykke til på letingen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Martelill

Tja... Det finnes en mailingliste. Om jeg nå bare husker hvor den ligger... skal vi se:

http://dk.groups.yahoo.com/group/sosialfobi/

Du kan jo melde deg på der, og så kan det hende det er noen flere på lista som bor samme sted og så kan dere treffes.

Eventuelt kan du ta et søk på sosial fobi på nettet og se om du finner noen som har stått fram og ta kontakt med dem. Det har skjedd meg, og jeg har ingen ting imot det. Har blitt kjent med et par stykker som bor i nærheten på den måten.

Eventuelt skulle det vel kunne gå an å ta kontakt med angstringen eller mental helse eller noe slikt. Jeg tør være rimelig sikker på at det sikkert er noen med sosial angst der. Det er tross alt ganske vanlig.

Lllllykke til på letingen :)

Du kan ta kontakt med Angstringen. De holder til på Grefsen i Morells vei.

Har ikke tlf nr men du finner sikkert i katalogen. Der treffer du mennesker av alle de slag med fellesnevnere ANGST. Du kan bli med i en gruppe el du kan gå på åpent hus. Mange som kommer dit nærmest kryper inn gjennom døren og du trenger ikke å skjule angsten din der. Du er blant folk som VET hva du sliter med.

Lykke til!

M

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest xerxex

Du kan ta kontakt med Angstringen. De holder til på Grefsen i Morells vei.

Har ikke tlf nr men du finner sikkert i katalogen. Der treffer du mennesker av alle de slag med fellesnevnere ANGST. Du kan bli med i en gruppe el du kan gå på åpent hus. Mange som kommer dit nærmest kryper inn gjennom døren og du trenger ikke å skjule angsten din der. Du er blant folk som VET hva du sliter med.

Lykke til!

M

Hjertelig takk for svar!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...