Gå til innhold

Keiino-konsert : er det lav risiko for koronasmitte?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Keiino skal nå ha turne rundtomkring i landet.  Jeg liker musikken, og har veldig lyst å gå på konsert. Men jeg er usikker på å gå og kjøpe biletter pga koronasituasjonen. Noen som vet om hvordan arrangementet holdes og hvordan det er med risiko for smitte? 

Anonymkode: 14a83...1c6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg synes du skal dra på konserten. Jeg har vært på mange konserter og det har fremstått som helt trygt. Arrangørene sørger for god avstand mellom folk som ikke er i familie etc.

Jeg opplever det som farligere å dra på butikken.

Det har meg bekjent vært svært lite smitte i forbindelse med slike offentlige arrangement. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alle typer arrangementer blir nå gjenstand for granskning av smittevern, og arrangørene har helt klare retningslinjer å holde seg til.  Derfor tenker jeg at du kan føle deg helt trygg på at en konsert som arrangeres er smittetrygg. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...