Gå til innhold

Ang vaksine.


stjernestøv

Anbefalte innlegg

stjernestøv
laban skrev (12 minutter siden):

Sto det at den sendes til alle, eller til et utvalg? Hvem var avsender? Hvis det var en lokal, handler det trolig om alle i kommunen.

Jeg tror det skal være en ganske alvorlig situasjon før myndighetene sender SMS til alle absolutt som er registrert i KRR. Da er det nok noe vi må vite, ikke svare på.  

 Ja det var til alle i kommunen, men alle i Norge får jo en sånn melding i disse tider. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

stjernestøv skrev (1 minutt siden):

 Ja det var til alle i kommunen, men alle i Norge får jo en sånn melding i disse tider. 

Sto det i meldingen at alle vil få den? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv
laban skrev (1 minutt siden):

Sto det i meldingen at alle vil få den? 

Registrering for vaksine for alle mellom 18-65 år, nå er det mange på min alder som får men de er vel i risikogruppen de da. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv skrev (3 minutter siden):

Registrering for vaksine for alle mellom 18-65 år, nå er det mange på min alder som får men de er vel i risikogruppen de da. 

(Frivillig) vaksineregistrering administreres lokalt. Jeg registrerte meg også, men jeg gikk bare inn på en nettside etter å ha lest om det på kommunens hjemmeside. Oslo sendte ikke ut noen meldinger. 

Endret av laban
Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv
laban skrev (1 minutt siden):

(Frivillig) vaksineregistrering administreres lokalt. Jeg registrerte meg også, men jeg gikk bare inn på en nettside etter å ha lest om det på kommunens hjemmeside. Oslo sendte ikke ut noen meldinger. 

Å? Trodde alle fikk melding jeg. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv skrev (6 minutter siden):

Å? Trodde alle fikk melding jeg. 

Det bestemmes lokalt hvordan man ordner vaksineringen. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

stjernestøv skrev (1 time siden):

 Ja det var til alle i kommunen, men alle i Norge får jo en sånn melding i disse tider. 

Nei. Hos oss går vi inn på en nettside og registrerer oss for vaksinering og får beskjed om når vi får time.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bor i Oslo. Gikk inn på nettside og registrerte at jeg ønsket vaksine - og at jeg kunne komme på kort varsel. Ble oppringt en ettermiddag og spurt om jeg ville ha vaksine samme kveld - det sa jeg JA TAKK til  - ruslet glad og fornøyd ned på det lokale vaksinesenteret noen timer seinere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...