Gå til innhold

Har du gjort noen plastiske operasjoner?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Nei og har heller ikke tenkt å gjøre det, med mindre det er lurt sånn medisinsk.  Feks operere øyelokkene

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
emilie321 skrev (1 minutt siden):

Nei og har heller ikke tenkt å gjøre det, med mindre det er lurt sånn medisinsk.  Feks operere øyelokkene

Hvordan kan det å operere øyelokk være medisinsk? Da må de være så tunge at de forstyrrer synet. 

Anonymkode: bfc90...db0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Hvordan kan det å operere øyelokk være medisinsk? Da må de være så tunge at de forstyrrer synet. 

Anonymkode: bfc90...db0

Nettopp. Tror ikke en får øyelokk operasjon på statens regning hvis det bare er kosmetisk.  

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
emilie321 skrev (Akkurat nå):

Nettopp. Tror ikke en får øyelokk operasjon på statens regning hvis det bare er kosmetisk.  

Den som bare hadde hatt god råd, du! Vet om mye jeg ville ha forbedret om jeg bare hadde hatt råd til det!

Anonymkode: bfc90...db0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

emilie321 skrev (8 minutter siden):

Nei og har heller ikke tenkt å gjøre det, med mindre det er lurt sånn medisinsk.  Feks operere øyelokkene

Samme her. Jeg har tatt så mye operasjoner at jeg ikke frivillig vil bli skåret i.

 

Både min morfar og mamma har tatt øyelokkene pga at de var så tunge, så det kan hende jeg må også. De hadde stor nytte av operasjonene. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Den som bare hadde hatt god råd, du! Vet om mye jeg ville ha forbedret om jeg bare hadde hatt råd til det!

Anonymkode: bfc90...db0

Jeg har vært igjennom noen operasjoner og må etterhvert gjennom flere. Enhver operasjon er en risiko, så jeg tror jeg uansett ikke ville ha tatt noen operasjoner som ikke var nødvendig. 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg har silikonbryster og bruker fillers i leppa. Ser litt dumt ut på en heterofil mann, men jeg liker å ha noe å ta på.

Anonymkode: 67e5f...66c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Ja jeg har det. Jeg har fjernet fett fra innsiden av knærne. Betalte 16000 for 15 år siden. Var verdt det. Hatt unormalt mye fett der hele livet og det har irritert meg veldig. Sett det i bukser og ikke minst skjørt. 

Anonymkode: 8ebcb...759

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...