Gå til innhold

Å betale for mye skatt. En måte å spare på.


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Noen som bevisst bruker denne sparemetoden?

Jeg hadde tabelltrekk i år. Etter at forslaget om det kom opp etter at jeg skrev at jeg tjente 25 000 mer enn jeg tror jeg kommer til å gjøre. Men allikevel: jeg tror de trekker for lite skatt. Så nå har jeg satt opp at jeg tjener 30 000 kr mer enn jeg tror jeg kommer til å gjøre og fikk et prosentkort der det trekkes mye mer skatt enn i tabeltrekk. Skjedde det samme i fjor. Det endte med at jeg fikk igjen 10 000 kr pga at jeg byttet til prosentkort fra sommeren og ut året.

 

Anonymkode: 045ba...aa8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Drømmeautomat

Jeg har som regel sørga for å få penger igjen, men det er mest for å unngå negative overraskelser, ikke spare. Man kan få mer igjen for pengene ved å plassere dem andre steder enn hos Skatteetaten. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Noen som bevisst bruker denne sparemetoden?

 

Anonymkode: 045ba...aa8

Nei, jeg overfører penger til sparekonto/fond.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Drømmeautomat skrev (6 minutter siden):

Jeg har som regel sørga for å få penger igjen, men det er mest for å unngå negative overraskelser, ikke spare. Man kan få mer igjen for pengene ved å plassere dem andre steder enn hos Skatteetaten. 

Jeg har funnet ut at jeg ikke kan stole på tabelltrekk. Jeg byttet til prosentrekk slik at jeg ihvertfall ikke må betale tilbake på skatten. Er nok noen som sparer på den måten og. Men viktigste er å slippe å få en smell på skatten  

Anonymkode: 045ba...aa8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...