Gå til innhold

Hvor mange innlegg må man ha for å kunne starte en dagbok her inne?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Hvor mange innlegg må man ha? Jeg ønsker å starte en dagbok for å lufte tankene mine etter å ha blitt avvis av psykiatrien men ser at man må ha et visst antall innlegg for å få tilgang.

Anonymkode: d1da4...78e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Hvor mange innlegg må man ha? Jeg ønsker å starte en dagbok for å lufte tankene mine etter å ha blitt avvis av psykiatrien men ser at man må ha et visst antall innlegg for å få tilgang.

Anonymkode: d1da4...78e

Man må vel også ha et nick? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hattifnattus
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

75 tror jeg. 

Anonymkode: 2ef8c...727

Takk for svar! :)

Lillemus skrev (2 timer siden):

Man må vel også ha et nick? 

Jeg har nick, jeg krysset av for AnonymBruker av ren vane😅

Lenke til kommentar
Del på andre sider

75 innlegg skrevet under nick. Rett og slett fordi det kan skrives private tanker der inne og da vil nok de fleste foretrekke at det er brukere de kjenner til som kan lese der inne.

Admin

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hattifnattus
Admin skrev (7 minutter siden):

75 innlegg skrevet under nick. Rett og slett fordi det kan skrives private tanker der inne og da vil nok de fleste foretrekke at det er brukere de kjenner til som kan lese der inne.

Admin

Forståelig. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...