Gå til innhold

Har du noen tatoveringer?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Har du noen tatoveringer? Såfall av hva og hvor? 

Selv har jeg en blomst på baksiden av overarmen og teksten "sukk hjerte men brist ikke" på ribbena. 

Anonymkode: 92dcc...ae1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Nei. Jeg tenker at det er de med alvorlig psykiske problemer som tatoverer seg. 

Anonymkode: 17d91...723

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Ja, jeg har en tatovert kuk i trynet. 

Anonymkode: 3a48c...c0e

Jeg også! 

Anonymkode: 17d91...723

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Jeg også! 

Anonymkode: 17d91...723

Min er diiiger da! 

Anonymkode: 3a48c...c0e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Var litt fristet til å ta en liten tatovering på reise da jeg var ca 20, kanskje for å gi inntrykk av at jeg var litt vill og gæren (feil), men jeg er glad for at jeg lot være. Har aldri vært fristet siden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Jeg ser at menn liker damer med tatoveringer. 

Anonymkode: 8eddb...9c5

Menn liker da damer uten tatoveringer også.. 

Anonymkode: 17d91...723

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (26 minutter siden):

Jeg ser at menn liker damer med tatoveringer. 

Anonymkode: 8eddb...9c5

Tror mange liker uten også. 
 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Nei. Jeg tenker at det er de med alvorlig psykiske problemer som tatoverer seg. 

Anonymkode: 17d91...723

Dette stemmer ikke, det er slettes ikke bare sjøfolk og «utagerende» folk som velger å dekorere kroppen nå for tiden. Før måtte man til storbyen eller utlandet for å bli tatovert, men i dag har også småbyer en tattovørsjappe eller tre. Dette er selvfølgelig et uttrykk for hvor vanlig det har blitt å tattovere seg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Kayia skrev (31 minutter siden):

Dette stemmer ikke, det er slettes ikke bare sjøfolk og «utagerende» folk som velger å dekorere kroppen nå for tiden. Før måtte man til storbyen eller utlandet for å bli tatovert, men i dag har også småbyer en tattovørsjappe eller tre. Dette er selvfølgelig et uttrykk for hvor vanlig det har blitt å tattovere seg.

Selv om det er blitt vanlig å tatovere seg, så blir det ikke noe mer normalt av den grunn. 

Anonymkode: 3a48c...c0e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Glitter skrev (6 timer siden):

Har en tatovering på ankelen/nederst på leggen. Sitat fra en sang og en sommerfugl. 

Vet du, eller andre her, hvor ofte en tatovering skal etterfylles? Gjerne send meg en p.m.

Jeg har en smal og liten tatovering på innsiden av ene håndleddet. Den er laget for å være minst muli synlig inntil noen skal ta pulsen på meg. Jeg valgte å ta den da jeg var sterkt plaget med kraftige epilepsianfall, ca. ett og noen ganger to i måneden, så det var ikke så ofte sammenlignet med andre som jeg har hørt delt sine erfaringer. Det står "epilepsi" på den med litt skråstilte svarte bokstaver mot høyre med rød skygge. Det viste seg at denne fungerte svært mye bedre enn f.eks. et halskjede som jeg forsøkte der det sto "SOS" på - det trodde alle var pynt. Nå er det visstnok lilla armbånd å få tak i fra Epilepsiforbundet - slik en også kan få om en har diabetes og strever mye med føling (kunne det for noen år siden i hvert fall).

Hadde jeg visst i dag at jeg skulle være så heldig å være godt medisinert bort fra GTK-anfallene (kramper), hadde jeg trolig tenkt meg to-tre ganger om før jeg valgte å ta en tatovering. Men tatoveringen har reddet livet mitt én gang og jeg valgte å ta den etter et anfall som hadde kostet meg livet om jeg tilfeldigvis ikke var innlagt på psykiatrisk avdeling...

Men det blir ikke flere unyttige eller nyttige tatoveringer på meg. Det er ikke pent etter min mening å ha mer tatovering enn vanlig synlig hud utenfor klær. Dessuten mener man at tatoveringer skjuler hudkreft... Det er jo mulig å fjerne tatoveringer, men det er jo både kostnadskrevende, smertefullt og også muligens en viss helserisiko ved det også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ingen og har ikke lyst på heller. Mannen min er gammel sjømann, men har ingen tatoveringer og det er jeg glad for, men jeg lurer jo litt på hva jeg hadde syntes om han hadde hatt noen. Hadde jeg likt det da? Ikke godt å si. :) Men jeg kjenner / vet av mange som har tatoveringer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...