Gå til innhold

Syden


Savannah

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

  • 2 uker senere...
Nicklusheletida

Går sikkert greit. Selv har jeg ikke tenkt å reise utenlands før hele verden har oppnådd høyere immunitet. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjenner flere som har planlagt utenlandsferie til høsten. Det går sikkert greit, men personlig orker jeg ikke planlegge noe slikt nå, men heller eventuelt ta det på kort varsel om det føles trygt. Jeg vil jo være fullvaksinert til høsten, men greit å vite mer om aktuell situasjon dit man skal, tenker jeg. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjenner mange som har vært i Spania det siste halve året og noen som har dratt ned nå.  Mange tør ikke reise hjem fordi det er høyere smittetall her enn der og er redde for turistene spesielt fra Storbritannia.  Jeg skal ikke dra ned med det første i hvert fall.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...