Gå til innhold

Fra det ene til det andre


Gondor

Anbefalte innlegg

Fra å ikke se meningen med livet i går kveld til å våkne full av pep og fandenivoldskhet kl 5 i dag morges. Har frest rundt som en annen tulling i flere timer. Jeg er ikke spesielt glad, men full av f. Skal ta 2. dose i dag. (Er i prioritert gruppe, uvisst av hvilken grunn). Nå må jeg bare smi mens jernet er varmt for det kan jo hende jeg faller sammen som en potetsekk litt senere. På lørdag skal jeg ut med en venninne. Vi skal på en dyr restaurant og da må jeg bare være i form sånn at jeg ikke ødelegger alt sammen. Jeg er skikkelig skrudd opp og lengter etter å være helt i balanse. Jeg lengter etter å være meg selv. Jeg skal i hvert fall gå tur i dag og kanskje legge meg litt nedpå for å roe ned vibbene. Vet ikke helt hva jeg vil med dette innlegget. Følte vel bare behov for å uttrykke meg.

Hvordan ser dagen din ut?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Deilig med energi, men lurt å ikke brenne seg opp da. Du er ikke på vei inn I hypomani da? Du hadde bipolar ja? Eller er det vanlig for deg å ha enkelte dager du går fra å ligge nede til å komme deg opp uten at det er ny episode? 

Jeg gjør ikke stort om dagen. Har akkurat tatt morgenstellet og kl 13 får jeg besøk. Må ta det mer rolig i dag enn i går, for jeg merker jeg er mer sliten og slikt i dag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er bipolar, ja, men tror nok ikke dette er starten på en ny hypoman fase. Jeg er bare et ustabilt menneske. Får vel bare trøste meg med at det var verre før jeg begynte med medisiner. Da var det like spennende hver morgen. Hvem er jeg i dag? Har eupf også. Vet ikke om det har noe med saken å gjøre. Jeg har landet litt nå. Har ligget på sengen og stirret i taket og ofte er det det som skal til. 

Ta godt vare på deg selv, Glitter!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gondor skrev (34 minutter siden):

Jeg er bipolar, ja, men tror nok ikke dette er starten på en ny hypoman fase. Jeg er bare et ustabilt menneske. Får vel bare trøste meg med at det var verre før jeg begynte med medisiner. Da var det like spennende hver morgen. Hvem er jeg i dag? Har eupf også. Vet ikke om det har noe med saken å gjøre. Jeg har landet litt nå. Har ligget på sengen og stirret i taket og ofte er det det som skal til. 

Ta godt vare på deg selv, Glitter!

Okei. Ja det kan jo ha noe med EUPF å gjøre. Jeg vet ikke, har ikke raske svigninger selv, men mange med diagnosen har jo det. 

Bra du fikk landet litt. Du er flink til å forsøke å forebygge og ta vare på deg selv. :)

Takktakk. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...