Gå til innhold

Tips til nye bukser


Glitter

Anbefalte innlegg

Hei. Er det noen som har forslag til noen behagelige bukser i stoff? Altså ikke type dongeri eller noe. Tynt stoff. Går bra med litt mønster, men ikke glorete. Også må de være vide nok til at jeg får de over en gips som går fra leggen et sted til tærne tror jeg. 

Jeg bruker jo alltid treningsthigts, slim fit etc. Men det går ikke på en stund framover siden jeg må ha gips. 

Ja og at det ikke må være stygg, slaskete joggebukse. 

Og ikke til sånn 500 kr pr stk. Trenger 3-4 stk tenker jeg og vil helst ikke bruke mer enn 1000-1500 kr. Men mulig det blir vanskelig.

Endret av Glitter
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (31 minutter siden):

Kom bare til startsiden til HM, men jeg holder på å kikke på de forskjellige nettbutikkene. Blir vel mamma som handler til meg siden jeg forhåpentligvis må ha de raskere enn de kan leveres, men det får gå bra. Har lyst til å føle meg litt fin. 

Endret av Glitter
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Glitter skrev (2 timer siden):

Hei. Er det noen som har forslag til noen behagelige bukser i stoff? Altså ikke type dongeri eller noe. Tynt stoff. Går bra med litt mønster, men ikke glorete. Også må de være vide nok til at jeg får de over en gips som går fra leggen et sted til tærne tror jeg. 

Jeg bruker jo alltid treningsthigts, slim fit etc. Men det går ikke på en stund framover siden jeg må ha gips. 

Ja og at det ikke må være stygg, slaskete joggebukse. 

Og ikke til sånn 500 kr pr stk. Trenger 3-4 stk tenker jeg og vil helst ikke bruke mer enn 1000-1500 kr. Men mulig det blir vanskelig.

Disse ser jo rimelige og greie ut, og finnes både i mønstret og i flere farger

https://www2.hm.com/no_no/productpage.0971104005.html

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ekstra skrev (19 minutter siden):

Disse ser jo rimelige og greie ut, og finnes både i mønstret og i flere farger

https://www2.hm.com/no_no/productpage.0971104005.html

 

De HM-linkene virker ikke ser det ut som, men jeg skal prøve å se litt der selv da. :) Mon tro om de er stor i str. Jeg bruker jo alt fra XS-M i bukser, men tror kanskje slike løse bukser funker med S. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv
Glitter skrev (13 minutter siden):

De HM-linkene virker ikke ser det ut som, men jeg skal prøve å se litt der selv da. :) Mon tro om de er stor i str. Jeg bruker jo alt fra XS-M i bukser, men tror kanskje slike løse bukser funker med S. 

De linkene virker hos meg. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

stjernestøv skrev (2 timer siden):

De linkene virker hos meg. 

Så rart. Det gjorde de ikke hos meg. Må være noe med tlf min eller med nettet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Marye skrev (12 minutter siden):

Cubus

Skal sjekke ut cubus også. :)

Jeg liker å gå fysisk i butikker så blir egentlig helt matt av å se på nettet. Også er det å prøve å fortelle min mor hva jeg ser for meg. Men det får gå. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv
Glitter skrev (9 minutter siden):

Skal sjekke ut cubus også. :)

Jeg liker å gå fysisk i butikker så blir egentlig helt matt av å se på nettet. Også er det å prøve å fortelle min mor hva jeg ser for meg. Men det får gå. :)

Jeg måtte gi mange løse cubus bukser til fretex,de gled ned. Kunne ikke risikere at de datt av,så de ville jeg kjøpt litt stramme. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv skrev (2 timer siden):

Jeg måtte gi mange løse cubus bukser til fretex,de gled ned. Kunne ikke risikere at de datt av,så de ville jeg kjøpt litt stramme. 

Okei. Ja, kanskje jeg skal gå for XS. Så får de bare byttes inn til større hvis de er for små. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nicklusheletida
Glitter skrev (11 timer siden):

Hei. Er det noen som har forslag til noen behagelige bukser i stoff? Altså ikke type dongeri eller noe. Tynt stoff. Går bra med litt mønster, men ikke glorete. Også må de være vide nok til at jeg får de over en gips som går fra leggen et sted til tærne tror jeg. 

Jeg bruker jo alltid treningsthigts, slim fit etc. Men det går ikke på en stund framover siden jeg må ha gips. 

Ja og at det ikke må være stygg, slaskete joggebukse. 

Og ikke til sånn 500 kr pr stk. Trenger 3-4 stk tenker jeg og vil helst ikke bruke mer enn 1000-1500 kr. Men mulig det blir vanskelig.

Ser du har fått andre tips, men vil bare ønske deg god bedring med foten din 🙂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nicklusheletida skrev (10 timer siden):

Ser du har fått andre tips, men vil bare ønske deg god bedring med foten din 🙂

Takk skal du ha. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Glitter skrev (På 19.6.2021 den 10.52):

Hei. Er det noen som har forslag til noen behagelige bukser i stoff? Altså ikke type dongeri eller noe. Tynt stoff. Går bra med litt mønster, men ikke glorete. Også må de være vide nok til at jeg får de over en gips som går fra leggen et sted til tærne tror jeg. 

Jeg bruker jo alltid treningsthigts, slim fit etc. Men det går ikke på en stund framover siden jeg må ha gips. 

Ja og at det ikke må være stygg, slaskete joggebukse. 

Og ikke til sånn 500 kr pr stk. Trenger 3-4 stk tenker jeg og vil helst ikke bruke mer enn 1000-1500 kr. Men mulig det blir vanskelig.

Du er for ung for å gå med pensjonistbukse 😅

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ISW skrev (9 minutter siden):

Du er for ung for å gå med pensjonistbukse 😅

Haha. Ja. Men det er det jo ikke da. De er visst ganske så populære disse buksene nå. 😅

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Glitter skrev (Akkurat nå):

Haha. Ja. Men det er det jo ikke da. De er visst ganske så populære disse buksene nå. 😅

Huff ja. Spesielt de i tynt stoff med store blomster på. Jeg pleier til og med å tulle med mamma når hun har de på, hun er jo pensjonist men jeg sier at hun ser ti år eldre ut! 😅

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ISW skrev (1 time siden):

Huff ja. Spesielt de i tynt stoff med store blomster på. Jeg pleier til og med å tulle med mamma når hun har de på, hun er jo pensjonist men jeg sier at hun ser ti år eldre ut! 😅

Hehe ja. Jeg skal absolutt ikke ha store blomster på. Det er ikke helt meg. 😅

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...