Gå til innhold

Dobbel dose


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Hei! Det er gått litt i surr her med medisin. Jeg har tatt dobbelt. Da ble det 250 milligram Qetiapin og 300 milligram depot. Er det farlig?

Anonymkode: 879ea...19a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Worrisome Plenty

Du overlever uten men. Blir kanskje veldig trett. Jeg tok 1000mg på det meste da jeg gikk på seroquel, og det var hver dag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Worrisome Plenty skrev (3 minutter siden):

Du overlever uten men. Blir kanskje veldig trett. Jeg tok 1000mg på det meste da jeg gikk på seroquel, og det var hver dag.

Å takk og takk. Å være litt trett er jo ikke så dumt. 

Anonymkode: 879ea...19a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg gikk på 1200 mg til vanlig (etter serumspeil), men en gang ga sykehuset meg feil og ga meg 300 mg mer (1500 mg). Den økningen gjorde meg en del trøttere og var bakgrunn i hvorfor de mistenkte feil dosering i utgangspunktet og begynte å undersøke om/hva som var gjort feil foregående kveld.

Jeg er glad det er strenge kontrollrutiner på sykehus når det kommer til utlevering av medisiner.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...