AnonymBruker Skrevet 20. juni 2021 Skrevet 20. juni 2021 Gleder du deg til høst og vinter? Anonymkode: 53dfe...22f 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 20. juni 2021 Skrevet 20. juni 2021 AnonymBruker skrev (15 minutter siden): Gleder du deg til høst og vinter? Anonymkode: 53dfe...22f Først må man jo bli ferdig med sommeren. Det er tidlig sommer. Att det er sommersolverv har ikke så mye å si. Vinteren begynner jo sjelden før november uansett. Men jeg gleder meg til høsten. Sommeren blir ofte for varm til min smak. Anonymkode: affd9...5ec 0 Siter
Glitter Skrevet 20. juni 2021 Skrevet 20. juni 2021 Har knapt fått med meg at det er sommer jeg. 😛 I dag sa jeg til ei, at det var nå rart de viste tour de France, da det jo pleier å gå om sommeren. Så kom jeg på at hallo, det er jo sommer! 😅 0 Siter
hattifnattus Skrevet 20. juni 2021 Skrevet 20. juni 2021 Jeg liker veldig godt høsten men gruer meg til vinteren. Liker ikke kulde og sne. 0 Siter
hattifnattus Skrevet 20. juni 2021 Skrevet 20. juni 2021 Glitter skrev (32 minutter siden): Har knapt fått med meg at det er sommer jeg. 😛 I dag sa jeg til ei, at det var nå rart de viste tour de France, da det jo pleier å gå om sommeren. Så kom jeg på at hallo, det er jo sommer! 😅 Hadde litt den reaksjonen da jeg hørte fra naboene mine at ungene har sommerferie. Tenkte først " Hæ? Så tidlig? " men så innså jeg at vi er jo faktisk over midten av juni😂 0 Siter
Glitter Skrevet 20. juni 2021 Skrevet 20. juni 2021 hattifnattus skrev (29 minutter siden): Hadde litt den reaksjonen da jeg hørte fra naboene mine at ungene har sommerferie. Tenkte først " Hæ? Så tidlig? " men så innså jeg at vi er jo faktisk over midten av juni😂 Ja ikke sant! 😅 1 Siter
Savannah Skrevet 20. juni 2021 Skrevet 20. juni 2021 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Gleder du deg til høst og vinter? Anonymkode: 53dfe...22f Jeg pleier aldri å glede meg til høst og vinter, og absolutt ikke nå når jeg skal snart reise på ferie. Vanligvis synes jeg det er greit å begynne igjen etter ferien og bryr meg ikke når høsten kommer. Vinteren kan jeg godt unnvære. Liker ikke kulde og mørke. Etter jul og nyttår pleier jeg å glede meg til vår og sommer. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.