Gå til innhold

Det skulle vel bare mangle eller???

Anbefalte innlegg

Nå sitter jeg her og lurer på om jeg gjør noe galt. For et par uker siden ringte pappa til mamma og sa at han var villig til å støtte meg med ett par tusen til russe feringa mi og være med på å betale kjøretimer for meg. Mamma sa selvfølgelig ja, men så sa lilesøsteren min at hun ikke ville ta i mot noen penger " vi har jo ikke noe kontakt med han og plutselig skal vi begynne å kreve penger, det vil ikke jeg"

Er det så galt av meg å ta i mot, jeg mener han har jo et viss ansvar. Det skulle vel bare mangle? Jeg er vel ikke grisk, sleip osv når jeg tar i mot???

*klem*

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/46147-det-skulle-vel-bare-mangle-eller/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Heia Susi.

Ja, det skulle bare mangle om han ikke skal kunne betale litt han også.. jeg mener han har jo tross alt vært med på å satt deg til verden, og da er det vel naturlig at han spøtter i litt han også?

Har selv en fra før jeg giftet meg, og faren må betale halve konfimasjonen hans, og det er jo bare rett og rimelig det...

Påskeklem fra meg

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...