Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Nå er det virkelig vår!

Solen skinner fra skyfri himmel, og det er VARMT! Jeg har kjørt med vinduet åpent og fullt volum på cd-spilleren (Morten Abel, he, he....) ! Fantastisk følelse!

Noen dagert til som dette, så har jeg sikkert glemt alle de tunge, mørke vinterdagene... Det er vår ute, og det er vår inni meg!

Klem til alle som vil ha!

Fortsetter under...

Noe så herlig! Har akkurat vært ute og gått en lang tur med valpen min, det er bare kjempeherlig i Stavanger i dag!!!

(syntes forresten jeg hørte noen som spilte Morten Abel på full pinne ja?! hehe)

Klem fra Grete :-)

Det var nok meg! Ingen kan spille Morten Abel som denne jenta!

Jeg har lyst til å bade! Det er jo varmt! Men Hønemor holder meg i ørene... Blir nok ikke noe bading, nei...

JAAA!!!! Våren har kommet her hos meg også, og nå blir det bare bedre og bedre, tror du ikke?? :o))

Håper du får ei flott påske leenie!!!

*klemmer* fra

God Påske til dere også!

ja, jeg tror at det kommer til å bli bedre nå... Vinteren har aldri vært min, men nå kommer sommeren! Våren, hvertfall...

Ønsker dere lykke til videre, stå på!

Klem fra

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...