Gå til innhold

dol går mot slutten


Savannah

Anbefalte innlegg

Det har da alltid blitt færre personer her inne når det er sol, sommer og ferietid.  Jeg tror også at endel dolere forsvinner fordi psykiatriforumet har overtatt halvparten av innleggene.  Det er ganske trist når jeg tenker på hvor mye moro og diskusjon det var for 15 år siden.  Og glemmer aldri tråden min om «Doffen har daua» som bl.a NHD deltok aktivt i.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

stjernestøv
Dorthe skrev (8 timer siden):

Det har da alltid blitt færre personer her inne når det er sol, sommer og ferietid.  Jeg tror også at endel dolere forsvinner fordi psykiatriforumet har overtatt halvparten av innleggene.  Det er ganske trist når jeg tenker på hvor mye moro og diskusjon det var for 15 år siden.  Og glemmer aldri tråden min om «Doffen har daua» som bl.a NHD deltok aktivt i.

Men det er jo bare å lage flere tråder på åpent det, problem løst :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
stjernestøv skrev (1 time siden):

Men det er jo bare å lage flere tråder på åpent det, problem løst :) 

Det er jo ikke det som avgjør saken. Problemet er lav brukermasse som gir liten aktivitet og lite engasjement. Om en eller fire lager mange tråder hjelper ikke det hvis ingen svarer i dem.. eller hvis en eller fire svarer. Blir ikke noe mer schvung over saken da vel. 

 

 

Anonymkode: ee47a...a3a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Det er jo ikke det som avgjør saken. Problemet er lav brukermasse som gir liten aktivitet og lite engasjement. Om en eller fire lager mange tråder hjelper ikke det hvis ingen svarer i dem.. eller hvis en eller fire svarer. Blir ikke noe mer schvung over saken da vel. 

 

 

Anonymkode: ee47a...a3a

Nei bare tenkte siden noen mente det ble skrevet for mye psykiatri. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nicklusheletida
stjernestøv skrev (39 minutter siden):

Nei bare tenkte siden noen mente det ble skrevet for mye psykiatri. 

Ikke misforstå meg Stjernestøv . Jeg mener ikke at det blir skrevet for mye på psykiatri. Bare at det er få andre temaer. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv
Nicklusheletida skrev (1 minutt siden):

Ikke misforstå meg Stjernestøv . Jeg mener ikke at det blir skrevet for mye på psykiatri. Bare at det er få andre temaer. 

Ok. Det kan jeg være enig i, det er litt stille ang andre temaer. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Jeg har prøvd å ta opp tema som ikke handler om kroniske eller tunge diagnoser. Mer sånn moderate til lette psykiske problemer. Får enten lite respons eller noen sure kommentarer på at at jeg ikke vet hva problemer er siden de selv har større problemer. Tror det jeg tar opp blir for kjedelig eller uinteressant. Folk gir respons på det de er interessert i og mer til nic de kjenner. Så jeg er forsiktig med å utlevere mitt følelsesliv når det fører til enten å bli ignoret eller å bli kritisert. Har vært her i mange år men nå føler jeg meg ikke hjemme her lenger. 

Anonymkode: e1f8b...330

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nicklusheletida
stjernestøv skrev (20 minutter siden):

Ok. Det kan jeg være enig i, det er litt stille ang andre temaer. 

Det er vel en naturlig utvikling. Forumet består av oss gamle som henger her bare av gammel vane. Det kommer få nye. Da vi var yngre, kunne vi diskutere alt mulig rart. Temaer som vi kanskje hadde hoppet over i dag. Jeg ser ikke for meg at jeg ville hatt det helt store engasjementet for om underlivet skal være barbert eller ikke. Bare for å nevne noe 😀 Vi endrer oss og har vært gjennom de fleste temaer mange ganger allerede. Vi vet hva som kommer til jul, påske, sommer osv og man ser kanskje ikke grunn for å svare det samme 10- år på rad. Jeg spiser fortsatt pinnekjøtt på julaften. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare en liten notis fra Admin: DOL kommer nok neppe til å legge ned, bortsett fra at vi er noen tall på en statistikk tror jeg ikke Egmont tenker stort over oss verken positivt eller negativt. Pga lite aktivetet er heller ikke forumet en utgiftspost mtp serverplass og blir nok værende så lenge de får inntekt (og ca 95% av aktiviteten forumet får er fra google søk, så mye aktivitet).

Ellers har jeg vært her noen år nå og merkelig nok dukker det en lignende tråd som dette opp hver sommer når det blir rolig pga ferie, også tar det seg opp på høsten, har godt fart gjennom til våren, også blir det stille i starten/midten av juni igjen.

Admin

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tenkte ikke akkurat på at dol ville bli nedlagt, men at det går mot slutten.  Det er ikke det samme her som for en del år siden.  Dol er blitt forum for psykiatri og det kan hende at det pågår i noen år.

At det blir roligere i ferien har alltid skjedd, men det ble ikke så merkbart før i tiden som nå.  Det er nok også slik at dolere har blitt eldre og det skjer ingen fornyelse.  For min del kan det godt hende at noen av de som er her og har vært her fra starten, er her fremdeles når de kommer på sykehjem.  Da blir det skrevet om svisker og leting etter briller.

Jeg savner forum med mer liv.  Det er bra med et psykiatri forum, men det er blitt vanskeligere etter at det overtok hele dol.  Til og med analsex og barbering nedentil hadde vært mer tiltrekkende enn alle asberger trådene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Savannah skrev (13 minutter siden):

Jeg tenkte ikke akkurat på at dol ville bli nedlagt, men at det går mot slutten.  Det er ikke det samme her som for en del år siden.  Dol er blitt forum for psykiatri og det kan hende at det pågår i noen år.

At det blir roligere i ferien har alltid skjedd, men det ble ikke så merkbart før i tiden som nå.  Det er nok også slik at dolere har blitt eldre og det skjer ingen fornyelse.  For min del kan det godt hende at noen av de som er her og har vært her fra starten, er her fremdeles når de kommer på sykehjem.  Da blir det skrevet om svisker og leting etter briller.

Jeg savner forum med mer liv.  Det er bra med et psykiatri forum, men det er blitt vanskeligere etter at det overtok hele dol.  Til og med analsex og barbering nedentil hadde vært mer tiltrekkende enn alle asberger trådene.

Og så skal aspergerne hetses igjen. Vi begynner bli vant med det.

 

Anonymkode: 812c8...301

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (44 minutter siden):

Og så skal aspergerne hetses igjen. Vi begynner bli vant med det.

 

Anonymkode: 812c8...301

Hva er det du tolker som hets?  Hadde det vært bedre hvis ingen tør nevne dere?  Det er ingen hets av dem som driver med analsex å nevne dem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (9 timer siden):

Jeg har prøvd å ta opp tema som ikke handler om kroniske eller tunge diagnoser. Mer sånn moderate til lette psykiske problemer. Får enten lite respons eller noen sure kommentarer på at at jeg ikke vet hva problemer er siden de selv har større problemer. Tror det jeg tar opp blir for kjedelig eller uinteressant. Folk gir respons på det de er interessert i og mer til nic de kjenner. Så jeg er forsiktig med å utlevere mitt følelsesliv når det fører til enten å bli ignoret eller å bli kritisert. Har vært her i mange år men nå føler jeg meg ikke hjemme her lenger. 

Anonymkode: e1f8b...330

Den/de personene som kommer med kritikk for at de liksom har det verre enn andre/trådstarter, kommer med det samme til både de med store og små problemer. Det er en skikkelig uting ja. 

 

 

For øvrig synes jeg det blir feil å skrive av psykiatri har overtatt hele forumet. Som om forumet hadde vært bedre hvis det ble mindre psykiatri. Målet måtte jo heller være at det ble mer aktivitet ellers på forumet også. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Dolerne høres ut som amerikanske medier gjorde angående Trump, bare om DOL da.

THE BEGINNING OF THE END

https://www.youtube.com/watch?v=HjvRJLUWwFs

Savannah skrev (1 time siden):

Jeg savner forum med mer liv.  Det er bra med et psykiatri forum, men det er blitt vanskeligere etter at det overtok hele dol.  Til og med analsex og barbering nedentil hadde vært mer tiltrekkende enn alle asberger trådene.

Ser ikke ut for meg som at det er mye Asperger tråder her, mulig du blander sammen med noe annet. Virker som analsex temaet ditt er grundig debattert tidligere så vil foreslå at du leser deg opp på de trådene og er det noe informasjon du mangler om analsex så er du velkommen til å starte en ny tråd og skape litt liv. Kjør på!

Anonymkode: ec5e6...974

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Savannah skrev (58 minutter siden):

Hva er det du tolker som hets?  Hadde det vært bedre hvis ingen tør nevne dere? 

Aspergere skal alltid snakkes negativt om. Ingen liker oss og dere elsker å gni det inn.

Anonymkode: 812c8...301

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Savannah skrev (På 23.6.2021 den 15.11):

Det er tydelig at dol går mot slutten, og om noen år eksisterer det ikke lenger.  Har alle funnet seg nye forum?

Jeg har akkurat funnet dette stedet jeg. Har ikke vært syk så lenge,  vet ikke om jeg er så syk heller, prøver å finne ut av det i forumet her.

Anonymkode: 77031...1a8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Aspergere skal alltid snakkes negativt om. Ingen liker oss og dere elsker å gni det inn.

Anonymkode: 812c8...301

Det er ikke riktig.  Jeg nevnte aspergertråder, men sa ikke noe annet.  Jeg er glad i mennesker med asperger og autisme.  Det blir ikke riktig hvis alle er på tå og hev og kan ikke nevne asperger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Jeg har akkurat funnet dette stedet jeg. Har ikke vært syk så lenge,  vet ikke om jeg er så syk heller, prøver å finne ut av det i forumet her.

Anonymkode: 77031...1a8

Du trenger ikke være syk for å være her.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Savannah skrev (1 time siden):

Du trenger ikke være syk for å være her.

 

Har du alltid hett Savannah her inne?

Anonymkode: ee47a...a3a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...