Gå til innhold

sos. utfrysning/mobbing


Gjest 2-barnsmor

Anbefalte innlegg

Gjest 2-barnsmor

Hvordan skal man klare å se det positive i alt som hender,når jeg stort sett må omgås negative folk,som gjør meg deprimert og destruktiv?

Jeg er 100% sikker at det ikke er meg det er noe galt med(i såfall må det være min naivitet overfor håpløse mennesker).

Hvordan skal man kunne psyke seg opp,når andre rakke deg ned?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Tenk positivt!

Her er noen råd som kankje kan hjelpe:

Har de som plager deg tydelige psykopatiske trekk, så er det ofte best å holde seg unna de.

Evt. ta det opp med vedkommende om du tror de kan forstå og forbedre seg.

Tilgivelse kan være den beste medisin for å kvitte seg med den aggresjonen mot desse menneskene. Bestem deg for å tilgi dem og tilgi også deg selv fordi at du fikk den irritasjonen du fikk. Da kan du få fred med deg selv og på den måten få et bedre liv både fysisk og psykisk.

Det kan være litt vanskelig å gi deg konkrete råd, fordi du skriver ikke så mye om hva det gjelder.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest 2-barnsmor

Her er noen råd som kankje kan hjelpe:

Har de som plager deg tydelige psykopatiske trekk, så er det ofte best å holde seg unna de.

Evt. ta det opp med vedkommende om du tror de kan forstå og forbedre seg.

Tilgivelse kan være den beste medisin for å kvitte seg med den aggresjonen mot desse menneskene. Bestem deg for å tilgi dem og tilgi også deg selv fordi at du fikk den irritasjonen du fikk. Da kan du få fred med deg selv og på den måten få et bedre liv både fysisk og psykisk.

Det kan være litt vanskelig å gi deg konkrete råd, fordi du skriver ikke så mye om hva det gjelder.

Jeg kan likesågodt være usynlig,for jeg blir hverken hørt eller sett.Det har ikke med min måte å argumentere på å gjøre.

Etter en lengre sykdomsperiode og fødsel skulle jeg gjennoppta studiene mine.Disse komentarene fikk jeg:

-jeg er stormannsgal,uten bakkekontakt,som tror at jeg klarer noe som helst(toppkarakterer,svært gode arbeidsattester og gode venner har jeg,men de bor langt unna!)

-min virkelighetsoppfatning kan ikke være helt reell,når jeg prøver å ta opp konflikter på en konstruktiv måte-de er sårbar efor kritikk

-enten mater jeg barna for lite eller for mye,selvom hesesøstra trudde jeg hadde jukset,siden begge barna mine fulgte kurven sin.

-man skal ikke vaske underlivet med såpe,men bruke yoghurt en gang i uka

-Det er sunnt å ikke vaske hedene sine etter å ha vært på do

-JEG VASKER HUSET FOR MYE ELLER FOR LITEosv..

-du trenger ikke skylle potetene når du koker dem.Mora mi kokte potetene med jord og alt.

milevis liste..

-

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...