Gå til innhold

You can tell by the way i walk, I got a real fat ass, real fat ass!


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Edit. Det var ikke det. Liker du disco? 

Anonymkode: bc60e...7fd

Hvem gjor ikke det?

 

Anonymkode: a21de...8be

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Det er det han synger eller?
 

 

Anonymkode: bc60e...7fd

🤣🤣🤣 Hvordan i all verden klarte du å høre det??? Jeg vet ikke om jeg liker disco mer enn annen musikk, men jeg ble veldig overrasket over å se denne her inne! Ja, jeg har vært Bee Gees-fan i drøye 30 år og hadde gleden av å treffe dem før en konsert i Brussel i 1991. :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Det er det han synger eller?
 

 

Anonymkode: bc60e...7fd

 

Du hørte nok feil, men din versjon er best.

Ofte blir jeg litt skuffet når jeg finner ut at jeg har hørt feil og at teksten ikke er som jeg tror.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Lillemus skrev (2 timer siden):

🤣🤣🤣 Hvordan i all verden klarte du å høre det??? Jeg vet ikke om jeg liker disco mer enn annen musikk, men jeg ble veldig overrasket over å se denne her inne! Ja, jeg har vært Bee Gees-fan i drøye 30 år og hadde gleden av å treffe dem før en konsert i Brussel i 1991. :) 

Jeg er fæl til å lage "egen" tekst til sanger jeg får på hjernen :D

Anonymkode: bc60e...7fd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
Grendel skrev (1 time siden):

 

Du hørte nok feil, men din versjon er best.

Ofte blir jeg litt skuffet når jeg finner ut at jeg har hørt feil og at teksten ikke er som jeg tror.

Ja, han synger så fort. Hehe. Jeg viste nok det ikke var real fat ass, men det var litt morsomt og artig. :D

Anonymkode: bc60e...7fd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Jeg er fæl til å lage "egen" tekst til sanger jeg får på hjernen :D

Anonymkode: bc60e...7fd

Alternative tekster har vi vel alle laget innimellom! Men det du skrev ligner jo ikke en gang! 🤣🤣🤣

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Lillemus skrev (1 minutt siden):

Alternative tekster har vi vel alle laget innimellom! Men det du skrev ligner jo ikke en gang! 🤣🤣🤣

Han synger så lyst og slik. Men mulig det ikke ligner :D Ofte går det også år mellom hver gang jeg hører låta. Men den ligger jo i arkivert i hodet, riktignok med feil tekst. :)

Anonymkode: bc60e...7fd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (46 minutter siden):

Han synger så lyst og slik. Men mulig det ikke ligner :D Ofte går det også år mellom hver gang jeg hører låta. Men den ligger jo i arkivert i hodet, riktignok med feil tekst. :)

Anonymkode: bc60e...7fd

Det han synger er "You cal tell by the way I use my walk, I'm a woman's man, no time to talk!"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var blodfan av ABBA da jeg var rundt 10 og lærte meg mange av tekstene ut fra hva jeg hørte.  Problemet var jo at jeg var dårlig i engelsk, og den dag i dag sitter "gibberish-tekstene fra den gang 😅

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...