Gå til innhold

Sliter virkelig virkelig når jeg liker noen jeg altså


UtakknemligDiva

Anbefalte innlegg

UtakknemligDiva

I dag så jeg fyren jeg liker på nært hold. Jeg ble ikke mindre tiltrukket, men jeg får alltid denne følelsen.. hvorfor skulle han falle for meg? Han kommer aldri i livet til å få de samme følelsene. Men altså, jeg har visst om han så lenge, vi har snakket sammen, jeg likte han ikke, han prøvde seg på meg et par ganger på en litt useriøs måte... men nå er jeg kjempe tiltrukket. Føler jeg går og bærer på en hemmelighet for alle her. Føler nesten at jeg er litt creepy som liker noen på denne måten? Har liksom klart å fokusere på noe annet i mellomtiden men så fort jeg ser han så bare liker jeg han. 
Men jeg tviler på at det vil bli sunt samme hva.. jeg vil bli lettere avhengig, han vil ha makten, kanske det er greit for meg... men kan en slik mann i det hele tatt bli glad i noen såpass mye yngre og hva er sannsynligheten for at det bare er sex? Og så er det dramaet som alltid blir rundt meg og menn og andre damer. Selv om jeg har hengt med single menn ingen virket interessert i så har de mer «populære» jentene alltid kommet og sagt at han skal ligge unna meg.. fordi de ikke vil at jeg skal få en fot innenfor nettverket. Det vil nok kanskje skje nå også, men ikke helt sikker. 
Jeg får så jævla dårlig selvtillit av å like noen. Og jeg får dårlig konsentrasjon.. det er jo deilig men jeg føler at jeg er kodet så feil at det ikke er normalt med slike forelskelser og at sjansen er ekstremt liten for at han kan like en såpass mye yngre. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

UtakknemligDiva

Får dere ikke veldig lav selvtillit når dere liker noen? Hvordan kjenner dere dere gode nokk? Det er ikke noen gang jeg føler meg så stygg som når jeg liker noen. Jeg føler alltid at disse mennene er uoppnåelige.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...