Gå til innhold

Hvor skal du tilbringe ferien i sommer?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Syden? Hytta ved sjøen? Telt? Hjemme? I byen? Hos venner? Kose deg hjemme? 

Anonymkode: 8a74f...57b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ingen planer. Jeg og kompisen min snakket om Kristiansand, men det blir ikke noe av. Nå er jo ikke jeg i jobb da så har jo ikke ferie i den forstand.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (56 minutter siden):

Syden? Hytta ved sjøen? Telt? Hjemme? I byen? Hos venner? Kose deg hjemme? 

Anonymkode: 8a74f...57b

Den første uka har vi vært hjemme, holder på å bygge drivhus i tillegg til mange andre sysler så dagene fyker unna! :) Neste uke blir det hytta og så håper jeg det blir en biltur eller noe uka etter der igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Niomi

Har foreløpig ingen planer, blir sannsynligvis bare hjemme. Mulig noen fjellturer med telt og på sjøen med båt. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

påskelilje

Vi skal to uker til Vestlandet. Der blir det mest jobbeferie, med oppussing av to rom, men vi skal også noen dager på stølen. Blir fint! 17-åringen skal være med, og jeg er jo litt spent på hvordan det går. Hun har ingen venner der, men skal altså være med å jobbe.

Så skal vi være hjemme litt, så skal min mor og jeg på noen dagers tur til Rogaland. Siste uka blir nok ved sjøen der min far bor 😊 Gleder meg til eldstemann kommer hjem i midten av juli ❤

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...