Gå til innhold

Hei du som er heterofil mann


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Hvis du MÅTTE velge, hvem ville du ha valgt:

Ei med stygt ansikt og dritdeilig kropp eller ei med pent ansikt og en lite tiltrekkende kropp? 

Spør for en venn. 

 

Anonymkode: bef72...49a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Hvis du MÅTTE velge, hvem ville du ha valgt:

Ei med stygt ansikt og dritdeilig kropp eller ei med pent ansikt og en lite tiltrekkende kropp? 

Spør for en venn. 

 

Anonymkode: bef72...49a

Høres ut som et valg man tar når man er 16, ikke i min alder (voksen). For meg handler det om hele pakka, det må for all del være noe vett mellom øra, om ikke kan det være det samme.

Anonymkode: 13932...dab

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Høres ut som et valg man tar når man er 16, ikke i min alder (voksen). For meg handler det om hele pakka, det må for all del være noe vett mellom øra, om ikke kan det være det samme.

Anonymkode: 13932...dab

Sjeldent å få i pose og sekk. 

Anonymkode: bef72...49a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Sjeldent å få i pose og sekk. 

Anonymkode: bef72...49a

Jeg er ingen fotomodell og er heller ikke på utkikk etter det. Kan aldri huske at jeg har hatt problemer med å treffe både sexy og oppegående damer. Men, er man 16 år og kronisk opptatt av playboymodeller kan det såklart se annerledes ut :) 

Anonymkode: 13932...dab

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Worrisome Plenty

Jeg har aldri sett en dame med sexy kropp og stygt ansikt, eller vise versa. Oppkonstruert problemstilling.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Hvis du MÅTTE velge, hvem ville du ha valgt:

Ei med stygt ansikt og dritdeilig kropp eller ei med pent ansikt og en lite tiltrekkende kropp? 

Spør for en venn. 

 

Anonymkode: bef72...49a

Nå er ikke jeg mann, men jeg tipper de aller fleste Menn (og ikke forvokste guttevalper) ville valgt hun som har et trivelig smil og er snill og grei å være sammen med, har litt bein i nesa og vet hva hun vil, men samtidig også kan bli med på det han foreslår. :) Jeg tror faktisk de færreste som er over 20 velger partner etter ansikt og/eller kropp alene. Husk at det peneste du kan ha på deg er et smil! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...