Gå til innhold

Får ikke svar på spørsmålet siden jeg ble utestengt. Hvordan skal jeg klare å leve når alt jeg vil er feil?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Ble stengt ute fra et annet forum fordi jeg var aggressiv. Det var en bruker der som svarte at siden jeg var den unormale så var det jeg som måtte rette meg etter normen, som jeg føler er å hele tiden bremse. Greia mi nå er at jeg ikke tåler å crushe på menn. Fordi det garantert er andre damer som er interessert i samme fyr eller vil ha sex, men så er slemme meg tilstede og beundrer vedkommende. Jeg har alltid følt at jeg må slippe andre foran, så tar jeg det som blir til overs. Men så ble jeg bare deprimert av det og. Jeg begynner å føle at tiden renner ut. Man er ikke ung evig. Skal jeg ha selvdisiplin eller la følelsene styre? Uansett om jeg skulle hatt sex eller ikke med vedkomnende så vil jeg nok få det vondt etterpå. Fordi jeg er nok bare et objekt. 
Andre damer har sex, noen roter til og med med gifte menn. Disse får gå fritt uten å bli henrettet. Jeg derimot kan risikere det ene og det andre, hvis jeg er «frekk nok» til å ta plass. 
Så, ikke tør jeg vise mannen at jeg liker han, fordi han nok vil tenke at jeg er en bimbo han kan bruke, så skryte av det etterpå. Jeg sitter såret igjen fordi han lever videre. 
Det virker seriøst som at jeg bør forsikre meg 100% om at de ikke har noe på gang med ei annen før jeg så mye som gir dem et blikk. Jeg er tross alt veldig slem som bare beundrer. Jeg beundrer ikke han jeg bør beundre, han som de andre ikke vil ha ;) men jeg bør jo ta sisteplass siden jeg er unormal. Men så klarer jeg ikke få følelser for andre da. Jeg fikk dessverre for han her. Og så må jeg straffe meg fordi jeg ikke klarer å styre dem vekk. Jeg er rett og slett allergisk mot å føle meg tiltrukket. Fordi jeg skammer meg over hva jeg er, bakgrunnen, diagnosen. Jeg har fått direkte vondt i kroppen siste uken fordi jeg føler meg så feil. Feil følelser, feil handlinger. Herregud hva skal jeg gjøre? Jeg føler meg ikke trygg. Jeg føler jeg mister kontakt med tyngdekraften.

Anonymkode: e1c31...707

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Det høres ut som om du leker med ild, med det mener jeg at det høres ut som om du blir dårligere og dårligere, men fortsetter likevel med det samme.

Anonymkode: 821ac...8f0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Det høres ut som om du leker med ild, med det mener jeg at det høres ut som om du blir dårligere og dårligere, men fortsetter likevel med det samme.

Anonymkode: 821ac...8f0

Hæ?? Hva er det jeg fortsetter med???? Det må jeg nesten få vite før jeg svarer. Ja jeg leker med ild fordi jeg liker menn. Men hvordan slutte? Jeg vil ikke bli forelsket! Andre damer kan, hvorfor? Og jeg leker med ild fordi jeg sier «hei» til en gift mann, fordi vi kjenner hverandre men roter ikke, jeg er ikke interessert i han heller men han kontaktet meg i fylla for ikke lenge siden og han har vært interessert i meg før. Men jeg er ikke i han og jeg vil ikke at konen hans skal føle seg urolig, men jeg er likevel den slemme, fordi jeg eksisterer. det er min skyld at menn gir meg oppmerksomhet. 
Dere skrev også at jeg måtte finne andre menn enn han tyrkeren og det har jeg gjort, men det er jo like forbudt selv om mannen er norsk!! 

Anonymkode: e1c31...707

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Hæ?? Hva er det jeg fortsetter med???? Det må jeg nesten få vite før jeg svarer. Ja jeg leker med ild fordi jeg liker menn. Men hvordan slutte? Jeg vil ikke bli forelsket! Andre damer kan, hvorfor? Og jeg leker med ild fordi jeg sier «hei» til en gift mann, fordi vi kjenner hverandre men roter ikke, jeg er ikke interessert i han heller men han kontaktet meg i fylla for ikke lenge siden og han har vært interessert i meg før. Men jeg er ikke i han og jeg vil ikke at konen hans skal føle seg urolig, men jeg er likevel den slemme, fordi jeg eksisterer. det er min skyld at menn gir meg oppmerksomhet. 
Dere skrev også at jeg måtte finne andre menn enn han tyrkeren og det har jeg gjort, men det er jo like forbudt selv om mannen er norsk!! 

Anonymkode: e1c31...707

Med at du "fortsetter" mener jeg at du gir næring til relasjoner som tydeligvis ikke gjør deg godt. Du virker fullstendig besatt på menn/kjærester osv., kanskje du heller må forsøke å finne frem til noe som gjør deg godt, som ikke bryter deg helt ned slik det ser ut til at du blir nå.  (det betyr ikke at jeg ikke unner deg kjærester, men du virker så ustabil og deprimert og full av angst. hvordan kan det gjøre deg godt å ha det slik som dette?)

Anonymkode: 821ac...8f0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Du har lov til å bli forelsket du som alle andre. Så lenge mannen er ledig så gjør du ikke noe galt. En mann (MANN!) ser ikke på deg som et objekt bare for at du liker han eller vil ha sex med han. Det finnes de som gjør det, men da er det de det er noe galt med og ikke deg.

Når det er sagt tror jeg du bør fokusere på å komme deg mer i vater før du begynner med en mann. Tror ikke det vil gjøre deg godt akkurat nå. Men hva vet jeg. Jeg holder meg i hvert fall langt unna da jeg ikke akkurat er i vater selv pluss at jeg er som et brent barn som skyr ilden. 

Endret av Glitter
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (20 minutter siden):

Hæ?? Hva er det jeg fortsetter med???? Det må jeg nesten få vite før jeg svarer. Ja jeg leker med ild fordi jeg liker menn. Men hvordan slutte? Jeg vil ikke bli forelsket! Andre damer kan, hvorfor? Og jeg leker med ild fordi jeg sier «hei» til en gift mann, fordi vi kjenner hverandre men roter ikke, jeg er ikke interessert i han heller men han kontaktet meg i fylla for ikke lenge siden og han har vært interessert i meg før. Men jeg er ikke i han og jeg vil ikke at konen hans skal føle seg urolig, men jeg er likevel den slemme, fordi jeg eksisterer. det er min skyld at menn gir meg oppmerksomhet. 
Dere skrev også at jeg måtte finne andre menn enn han tyrkeren og det har jeg gjort, men det er jo like forbudt selv om mannen er norsk!! 

Anonymkode: e1c31...707

Finn deg noen på din egen alder som ikke er i forhold.

Anonymkode: 0a819...da2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

UtakknemligDiva
AnonymBruker skrev (11 minutter siden):

Finn deg noen på din egen alder som ikke er i forhold.

Anonymkode: 0a819...da2

Og hvorfor skal jeg adlyde? Redd for mannen din? Slapp av jeg jakter ikke menn i forhold. Men menn i forhold kan tydeligvis jakte meg, men slapp av, jeg har ikke høyere tanker enn at de nok bare er kåte i fylla. Jeg føler ikke at jeg «vinner» dem. Jeg er jo interessert i en helt annen. 
Og hvorfor i helvete skal jeg finne en på egen alder? Fordi det er slemt å ta en mann som kunne blitt ei eldre ei sin? Kjedelig forslag du kommer med. Men som vanlig er jeg uakseptabel 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

UtakknemligDiva
AnonymBruker skrev (32 minutter siden):

Med at du "fortsetter" mener jeg at du gir næring til relasjoner som tydeligvis ikke gjør deg godt. Du virker fullstendig besatt på menn/kjærester osv., kanskje du heller må forsøke å finne frem til noe som gjør deg godt, som ikke bryter deg helt ned slik det ser ut til at du blir nå.  (det betyr ikke at jeg ikke unner deg kjærester, men du virker så ustabil og deprimert og full av angst. hvordan kan det gjøre deg godt å ha det slik som dette?)

Anonymkode: 821ac...8f0

Nei for jeg har vært ganske fri fra forelskelser lenge nå. I fjor ble jeg betatt av en skuespiller etter å ha sett en serie, og det var så befriende at han ikke fantes. Folk rundt meg merket at jeg ble bedre. Men så kom følelsene for tyrkeren tilbake og jeg følte en nedtur. Men så forsvant de og jeg kom mer tilbake til meg selv. Men så klarte jeg å få følelser for en!! Bare helt plutselig, og han er nær meg. Men så er han for gammel vil noen si men hvor mange jævla regler skal jeg rette meg etter?? Jævla folk som lager slike normer. Jeg begynner å bli dritt lei alt! Ingenting er liv! Jeg er slem som eksisterer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

UtakknemligDiva
AnonymBruker skrev (21 minutter siden):

Finn deg noen på din egen alder som ikke er i forhold.

Anonymkode: 0a819...da2

1 ting er riktig da, han er ikke i forhold

Lenke til kommentar
Del på andre sider

UtakknemligDiva
Glitter skrev (29 minutter siden):

Du har lov til å bli forelsket du som alle andre. Så lenge mannen er ledig så gjør du ikke noe galt. En mann (MANN!) ser ikke på deg som et objekt bare for at du liker han eller vil ha sex med han. Det finnes de som gjør det, men da er det de det er noe galt med og ikke deg.

Når det er sagt tror jeg du bør fokusere på å komme deg mer i vater før du begynner med en mann. Tror ikke det vil gjøre deg godt akkurat nå. Men hva vet jeg. Jeg holder meg i hvert fall langt unna da jeg ikke akkurat er i vater selv pluss at jeg er som et brent barn som skyr ilden. 

Ja vi skal ikke ha det gøy vi. Men hvor lenge skal det være slik? Er jo ikke sikkert jeg kommer i vater noen gang? Jeg har et savn etter å gjøre det, jeg vil kose, men så klarer jeg ikke fordi andre hater meg, til og med menn vil meg sikkert vondt. Skulle bare ønske jeg var en del av dem. Ei folk kjente. Men er ikke annet enn et objekt.. hora? Jeg blir vel det.. men hva skal jeg ta hensyn til? Lyst eller andre?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
90tallsbarn skrev (3 minutter siden):

Nei for jeg har vært ganske fri fra forelskelser lenge nå. I fjor ble jeg betatt av en skuespiller etter å ha sett en serie, og det var så befriende at han ikke fantes. Folk rundt meg merket at jeg ble bedre. Men så kom følelsene for tyrkeren tilbake og jeg følte en nedtur. Men så forsvant de og jeg kom mer tilbake til meg selv. Men så klarte jeg å få følelser for en!! Bare helt plutselig, og han er nær meg. Men så er han for gammel vil noen si men hvor mange jævla regler skal jeg rette meg etter?? Jævla folk som lager slike normer. Jeg begynner å bli dritt lei alt! Ingenting er liv! Jeg er slem som eksisterer.

Problemet er ikke om den du liker er 70 år eldre enn deg eller ikke(tok kun et tilfeldig tall) og jeg synes det er ufint ac andre å kommentere at du skal finne deg noen på egen alder. Vi liker de vi liker, ferdig med det. Provlemet er at du veldig tydelig ikke har det bra/er stabil. Som glitter skriver kan du ikke forsøke å få d litt bedre før du fortsetter å gi næring til en stormende forelskelse? Kanskje du skal forsøke å få ting litt mer på stell i livet ditt før du kaster deg ut i noe? Dette er litt som et tog som venter på å kræsje i fjellveggen fordi allerede nå er du så meid ned av angstfølelser at du måtte holde senga. 

Anonymkode: 821ac...8f0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

90tallsbarn skrev (5 minutter siden):

Ja vi skal ikke ha det gøy vi. Men hvor lenge skal det være slik? Er jo ikke sikkert jeg kommer i vater noen gang? Jeg har et savn etter å gjøre det, jeg vil kose, men så klarer jeg ikke fordi andre hater meg, til og med menn vil meg sikkert vondt. Skulle bare ønske jeg var en del av dem. Ei folk kjente. Men er ikke annet enn et objekt.. hora? Jeg blir vel det.. men hva skal jeg ta hensyn til? Lyst eller andre?

Vet ikke hvor lenge det skal være slik. Du og jeg har ulike grunner til at vi kanskje burde vente, men jeg tror det er det lureste. Men jeg skal ikke snakke for andre enn meg selv. Det er bare mine tanker om det hele. For noen kan jo det å komme i forhold bli stabiliserende, men det er noe med det å føle at en fungerer selvstendig. Det gjorde aldri jeg og jeg tålte virkelig ikke å bli alene. Da kom all dritten jeg har gått med ennå mer fram også. 

Ser kanskje for meg at hvis du blir sammen med noen så ender du opp med å sabotere det hele på grunn av måten du ser på deg selv. Men det er mye basert på mine egne erfaringer. Så igjen så må du jo bestemme selv hva du vil. Du får jo lov til å forelske deg. Det er kun du som mener det motsatte.

Endret av Glitter
Lenke til kommentar
Del på andre sider

UtakknemligDiva
Glitter skrev (22 minutter siden):

Vet ikke hvor lenge det skal være slik. Du og jeg har ulike grunner til at vi kanskje burde vente, men jeg tror det er det lureste. Men jeg skal ikke snakke for andre enn meg selv. Det er bare mine tanker om det hele. For noen kan jo det å komme i forhold bli stabiliserende, men det er noe med det å føle at en fungerer selvstendig. Det gjorde aldri jeg og jeg tålte virkelig ikke å bli alene. Da kom all dritten jeg har gått med ennå mer fram også. 

Ser kanskje for meg at hvis du blir sammen med noen så ender du opp med å sabotere det hele på grunn av måten du ser på deg selv. Men det er mye basert på mine egne erfaringer. Så igjen så må du jo bestemme selv hva du vil. Du får jo lov til å forelske deg. Det er kun du som mener det motsatte.

Jeg har vært alene hele livet og har ikke problemer med det. Jeg vil styre egen økonomi og bo alene. Jeg orker ikke tanken på å dele hus/leilighet med noen. 
Men det er noe jeg aldri har fått oppleve, og jeg føler at det er vanskelig å komme til.. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
90tallsbarn skrev (43 minutter siden):

Og hvorfor skal jeg adlyde? Redd for mannen din? Slapp av jeg jakter ikke menn i forhold. Men menn i forhold kan tydeligvis jakte meg, men slapp av, jeg har ikke høyere tanker enn at de nok bare er kåte i fylla. Jeg føler ikke at jeg «vinner» dem. Jeg er jo interessert i en helt annen. 
Og hvorfor i helvete skal jeg finne en på egen alder? Fordi det er slemt å ta en mann som kunne blitt ei eldre ei sin? Kjedelig forslag du kommer med. Men som vanlig er jeg uakseptabel 

Hvorfor så aggresiv?

Anonymkode: 0a819...da2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
90tallsbarn skrev (37 minutter siden):

1 ting er riktig da, han er ikke i forhold

Men da er det bare å kjøre på.

Anonymkode: 0a819...da2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

UtakknemligDiva
AnonymBruker skrev (32 minutter siden):

Hvorfor så aggresiv?

Anonymkode: 0a819...da2

Slutt å oppfatt meg som aggressiv. Deres tur til å forandre dere nå

Lenke til kommentar
Del på andre sider

90tallsbarn skrev (3 minutter siden):

Slutt å oppfatt meg som aggressiv. Deres tur til å forandre dere nå

Det er mye banning og overdreven tegnbruk når du skriver, det gjør det lite fristende å svare deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

UtakknemligDiva
Ekstra skrev (1 minutt siden):

Det er mye banning og overdreven tegnbruk når du skriver, det gjør det lite fristende å svare deg.

Ja? Jeg får jo slengt i trynet at jeg skal ting også, som om jeg er et barn som må fortelles hva jeg skal. Jeg er jo et avvik her, så må vel høre på de normale da!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...