Gå til innhold

Forelskelser og fordommer


UtakknemligDiva

Anbefalte innlegg

UtakknemligDiva

Det går masse om at man kan ikke forandre noen, hvis noen har vært drittsekk mot ei eller flere damer så vil han alltid være det. Samme hører jeg jo om damer, har ei dame utnyttet flere, eller er veldig flott så hun kan få en Brad Pitt så er det ikke vits for de stygge å satse. Men dette stemmer da ikke etter hva jeg ser/erfarer. Og jeg vil faktisk ikke ha de som kanskje er typisk min standard da. Jeg velger nedover. «Det er ikke mulig» skriver dere kanskje, men kanskje jeg har et annerledes syn på hva som er nedover d? Der igjen stoler jeg ikke på meg fordi jeg har den diagnosen jeg har

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg skjønner ikke dette opphenget ditt i status/lavstatus og om man er "over" eller "under" noen? Har det noe å si dersom det er en du liker? Jeg for min del vil ikke tenke noe som helst over hvilken "klasse" den personen du liker er i. Hvis vi skal snakke samfunnsøkonomisk klasse eller hva du nå mener. Uansett er han en person med lik verdi som menneske, så hva har det å si?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

UtakknemligDiva
Glitter skrev (6 timer siden):

Jeg skjønner ikke dette opphenget ditt i status/lavstatus og om man er "over" eller "under" noen? Har det noe å si dersom det er en du liker? Jeg for min del vil ikke tenke noe som helst over hvilken "klasse" den personen du liker er i. Hvis vi skal snakke samfunnsøkonomisk klasse eller hva du nå mener. Uansett er han en person med lik verdi som menneske, så hva har det å si?

Fordi jeg har lest mye på kvinneguiden. Der er du for evig at man sikter for høyt. 
Jeg ser klasse da. Jeg feks liker ikke typisk vestkantmenn. De ser ikke på meg heller. 

Nei det har ikke så mye å si. Jeg liker den jeg liker

Lenke til kommentar
Del på andre sider

90tallsbarn skrev (11 minutter siden):

Fordi jeg har lest mye på kvinneguiden. Der er du for evig at man sikter for høyt. 
Jeg ser klasse da. Jeg feks liker ikke typisk vestkantmenn. De ser ikke på meg heller. 

Nei det har ikke så mye å si. Jeg liker den jeg liker

På KG er det veldig mange idioter. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

UtakknemligDiva
Glitter skrev (46 minutter siden):

På KG er det veldig mange idioter. :)

Jeg trodde at folk skrev det de mente på forum. Så er vel der sannheten er? Jeg har liksom valgt å tro på det jeg ikke vil tro men det er veldig deprimerende

Lenke til kommentar
Del på andre sider

90tallsbarn skrev (1 minutt siden):

Jeg trodde at folk skrev det de mente på forum. Så er vel der sannheten er? Jeg har liksom valgt å tro på det jeg ikke vil tro men det er veldig deprimerende

KG er ikke represantivt for hele samfunnet. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
90tallsbarn skrev (30 minutter siden):

Jeg trodde at folk skrev det de mente på forum. Så er vel der sannheten er? Jeg har liksom valgt å tro på det jeg ikke vil tro men det er veldig deprimerende

Halvparten av KG er trolling.

Anonymkode: 098b5...4a0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

UtakknemligDiva
AnonymBruker skrev (24 minutter siden):

Halvparten av KG er trolling.

Anonymkode: 098b5...4a0

Hvordan skulle jeg vite? Og hvordan jeg vet om svarene JEG fikk er det? Siden jeg har AS så tenker jeg at jeg ikke klarer å vurdere det. Huff kanskje den psykiske helsa hadde vært bedre uten forum.. da hadde jeg tenkt selv. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...