Gå til innhold

Hvordan forholder man seg til menn som ikke gir seg, men tar kontakt veldig diffust?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

hva vil menn som skriver «hei»? Så markerer jeg meldingen som lest slik at han ikke skal se at jeg har lest. Det kan gå måneder, så er det tilbake: «hei». 

Det har holdt på i flere år. 

Han får ikke noe svar, likevel fortsetter han selv om han venter i år eller mnd. 
Han har ingenting som interesserer meg. 
Men jeg føler nesten en plikt i å ta vare på han. Jeg vet hvordan det er å kjenne seg uønsket da jeg har vært mobbet. 
Men han har vært forelsket i meg. For ikke lenge siden addet han meg på snap og jeg har ikke navnet mitt der en gang! Det stod «via søk» hadde han funnet meg! Stalker? 
Likevel kjennes det feil å ta vare på han og han kommer nok bare til å være besatt.. 

Anonymkode: a27c5...f44

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (På 6.7.2021 den 14.20):

Men jeg føler nesten en plikt i å ta vare på han.

Hvorfor skal du ta vare på han? Dette vil han nok tolke som et tegn på at du er interessert.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

UtakknemligDiva
Stormwind skrev (6 timer siden):

Hvorfor skal du ta vare på han? Dette vil han nok tolke som et tegn på at du er interessert.

Fordi hans situasjon ligner min litt. Bare at han har det nok verre

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
90tallsbarn skrev (5 timer siden):

Fordi hans situasjon ligner min litt. 

Kanskje dere passer sammen da?

Anonymkode: ed437...d14

Lenke til kommentar
Del på andre sider

UtakknemligDiva
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Kanskje dere passer sammen da?

Anonymkode: ed437...d14

Veldig typisk det. Men jeg liker han ikke. Tørr fitte og alt mulig. Hva er vitsen da..

han ligner meg med at han er veldig stille, lite venner og slet på skolen. 
Typisk at jeg er skapt slik at jeg bare passer med de jeg ikke vil ha. Jævla koding på meg selv. Helvetes DNA faenskap. Feilkode-hore

Endret av 90tallsbarn
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Det er ikke stalking å søke opp en bekjent på sosiale medier og skrive "hei". Dette er bare en fyr som prøver å få kontakt, men som du ikke er interessert i.

Du kan bare svare minst mulig, men ellers være høflig (og passe kjølig) hvis du svarer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
90tallsbarn skrev (4 timer siden):

Veldig typisk det. Men jeg liker han ikke. Tørr fitte og alt mulig. Hva er vitsen da..

han ligner meg med at han er veldig stille, lite venner og slet på skolen.

Kanskje de du liker tenker det samme om deg?

Anonymkode: ed437...d14

Lenke til kommentar
Del på andre sider

UtakknemligDiva
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Kanskje de du liker tenker det samme om deg?

Anonymkode: ed437...d14

Det vet da vel ikke jeg. Men er vel karma da. Jeg må tvangs pule de jeg ikke liker så kanskje jeg kan få den jeg liker etterpå.

Men han jeg liker var en jeg ikke likte før. Betyr dette at jeg har blitt mindre attraktiv da eller at han har blitt mer? 
 

Hva skal man tro? Jeg velger å tro at de ikke tenker det samme 😛  jeg gidder ikke å liksom velge å tro dårlig om meg selv bare fordi det er det tryggeste for rævva kvinnfolk som vil ha alt for seg selv

Lenke til kommentar
Del på andre sider

UtakknemligDiva

Men nå driver ikke jeg å tar kontakt med dem da. Jeg driver heller ikke å liker alt de legger ut. Nå er ikke de jeg liker så aktive med å legge ut heller da. 
 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
90tallsbarn skrev (48 minutter siden):

Det vet da vel ikke jeg. Men er vel karma da. Jeg må tvangs pule de jeg ikke liker så kanskje jeg kan få den jeg liker etterpå.

Kanskje du liker folk bedre når du blir kjent med dem.

 

Anonymkode: ed437...d14

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (13 minutter siden):

Kanskje du liker folk bedre når du blir kjent med dem.

 

Anonymkode: ed437...d14

Jeg liker folk bedre når jeg bruker tid med dem ja, men det gjelder mange. Det er ikke slik at jeg begynner å like uinteressante menn bare fordi jeg bruker tid med dem

Anonymkode: a27c5...f44

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...