Gå til innhold

Kan man ha det bra selv om man drikker hver helg? Er det noe å tenke over?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Folk som kommer dit det er alkohol, som drikker så fort de har fri, er det en grunn til at de gjør det eller er det bare fordommer mot folk som drikker "ofte" som gjør at man tenker over det? 
 

Anonymkode: 56158...80a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Å ta seg en øl eller to når det er helg er helt innafor. Er ikke verre det enn sjokolade spør du meg. 

Å drikke seg drita hver helg er ikke like lurt. Hvis det i tillegg er vanskelig å avstå fra det, så tyder det på alkoholmisbruk. 

Hvorfor folk drikker varierer. Jeg personlig drikker ikke for å kose meg, men for å bedøve meg selv, og noen ganger klarer jeg ikke stoppe før jeg er skikkelig full. Ikke bra. Jobber med saken.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Glitter skrev (6 minutter siden):

Å ta seg en øl eller to når det er helg er helt innafor. Er ikke verre det enn sjokolade spør du meg. 

Å drikke seg drita hver helg er ikke like lurt. Hvis det i tillegg er vanskelig å avstå fra det, så tyder det på alkoholmisbruk. 

Hvorfor folk drikker varierer. Jeg personlig drikker ikke for å kose meg, men for å bedøve meg selv, og noen ganger klarer jeg ikke stoppe før jeg er skikkelig full. Ikke bra. Jobber med saken.

ok. nei jeg tenker på folk som gjerne sitter oppe til 3 på natta sammen med kompiser. hver helg? jeg lurer bare på hva de snakker om og gjør

Anonymkode: 56158...80a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (38 minutter siden):

ok. nei jeg tenker på folk som gjerne sitter oppe til 3 på natta sammen med kompiser. hver helg? jeg lurer bare på hva de snakker om og gjør

Anonymkode: 56158...80a

De skravler skit og konkurrerer om å fortelle flest skrøner. ;) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Lillemus skrev (6 minutter siden):

De skravler skit og konkurrerer om å fortelle flest skrøner. ;) 

det høres veldig kjedelig ut

Anonymkode: 56158...80a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg drikker en halvliter ca 3 til 4 ganger i løpet av ukens 7 dager. Drikker meg aldri full. Drikker når jeg har fridager fra jobb. Jeg jobber 4 dager i uken i gjennomsnitt. 

Får litt dårlig samvittighet for å drikke alkohol men men tror ikke det er så ille så lenge man ikke blir avhengig og det er også viktig å ikke overstige den anbefalte grense for inntak. 

Anonymkode: 7b75d...602

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (14 timer siden):

Folk som kommer dit det er alkohol, som drikker så fort de har fri, er det en grunn til at de gjør det eller er det bare fordommer mot folk som drikker "ofte" som gjør at man tenker over det? 
 

Anonymkode: 56158...80a

Har aldri forstått at det å drikke alkohol skal være ensbetydende med å gå på fylla.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...