Gå til innhold

Plagsomt kåt


UtakknemligDiva

Anbefalte innlegg

UtakknemligDiva

Ikke vits å poste som anonym en gang. Hvor viktig er sex? Alt blir på en måte drept av tanken på at jeg blir gammel en gang. Jeg tenker på at det blir ekkelt å knulle meg om såpass mange år, mens nå er jeg det fruktfatet. Jeg er jo litt stresset over det. Jeg er jo jomfru. Men jeg må like mannen jeg skal drive med. 
Det er bare at nå så er det hele tiden. Jeg må finne et sted ofte... altså jeg går ikke i butikken og det bare skjer liksom, men så fort jeg er alene........... og jeg kan få det gjort på 1 min. 
Men tanken på å få realitet av det hele stresser meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

stjernestøv
90tallsbarn skrev (3 timer siden):

Ikke vits å poste som anonym en gang. Hvor viktig er sex? Alt blir på en måte drept av tanken på at jeg blir gammel en gang. Jeg tenker på at det blir ekkelt å knulle meg om såpass mange år, mens nå er jeg det fruktfatet. Jeg er jo litt stresset over det. Jeg er jo jomfru. Men jeg må like mannen jeg skal drive med. 
Det er bare at nå så er det hele tiden. Jeg må finne et sted ofte... altså jeg går ikke i butikken og det bare skjer liksom, men så fort jeg er alene........... og jeg kan få det gjort på 1 min. 
Men tanken på å få realitet av det hele stresser meg.

Så du ser ut som f.eks Gabby Solis i frustrerte fruer? Da er du bare heldig :) 

Og jomfru når du nærmer deg hele 30? Ikke verst :) 

Da må du spare deg til noe spesielt. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
90tallsbarn skrev (4 timer siden):

Ikke vits å poste som anonym en gang. Hvor viktig er sex? Alt blir på en måte drept av tanken på at jeg blir gammel en gang. Jeg tenker på at det blir ekkelt å knulle meg om såpass mange år, mens nå er jeg det fruktfatet. Jeg er jo litt stresset over det. Jeg er jo jomfru. Men jeg må like mannen jeg skal drive med. 
Det er bare at nå så er det hele tiden. Jeg må finne et sted ofte... altså jeg går ikke i butikken og det bare skjer liksom, men så fort jeg er alene........... og jeg kan få det gjort på 1 min. 
Men tanken på å få realitet av det hele stresser meg.

Er du det fruktfatet burde beilerne stå i kø.

Anonymkode: f8fce...646

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Så kåt som du er burde du bare få knullet og få det overstått. Trenger ikke å være med en du har følelser for. Lag deg en profil på en dating app og bestill deg et nummer. Kåte mannfolk står i kø der for å få seg et ONS. Som jente har du privilegiet å velge den du synes virker best. Nå når det er sommer kan dere møtes i skogen om så er. Trenger ikke å utveksle personalia eller private ting. Kjør på! Men siden du ikke har hatt sex med en mann før så håper jeg du i det minste har onanert med en dildo og åpnet? Hvis ikke kan det bli litt knotete. 

Anonymkode: 3db68...2d6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

UtakknemligDiva
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Så kåt som du er burde du bare få knullet og få det overstått. Trenger ikke å være med en du har følelser for. Lag deg en profil på en dating app og bestill deg et nummer. Kåte mannfolk står i kø der for å få seg et ONS. Som jente har du privilegiet å velge den du synes virker best. Nå når det er sommer kan dere møtes i skogen om så er. Trenger ikke å utveksle personalia eller private ting. Kjør på! Men siden du ikke har hatt sex med en mann før så håper jeg du i det minste har onanert med en dildo og åpnet? Hvis ikke kan det bli litt knotete. 

Anonymkode: 3db68...2d6

Åpnet? Jeg får det ikke til med dildo. Jeg har stappet inn en men det er ikke godt! De er kalde og kan gjøre litt vondt. Var på test for 1 år siden og legen slet med å få inn den tingen. Men det var ikke noe galt.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

UtakknemligDiva
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Er du det fruktfatet burde beilerne stå i kø.

Anonymkode: f8fce...646

Slapp av. Med «fruktfat» mente jeg ung. 
Ja, det samles menn rundt meg når jeg er ute ja. Selv om dama deres er på samme fest. Ikke at jeg tar det som et kompliment, jeg vil ha en som er singel. 
Er du redd for at jeg skal tro jeg er noe eller? Er så lei slike bitre damer som blir enda bitrere når andre enn dere selv får oppmerksomhet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

UtakknemligDiva
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Så kåt som du er burde du bare få knullet og få det overstått. Trenger ikke å være med en du har følelser for. Lag deg en profil på en dating app og bestill deg et nummer. Kåte mannfolk står i kø der for å få seg et ONS. Som jente har du privilegiet å velge den du synes virker best. Nå når det er sommer kan dere møtes i skogen om så er. Trenger ikke å utveksle personalia eller private ting. Kjør på! Men siden du ikke har hatt sex med en mann før så håper jeg du i det minste har onanert med en dildo og åpnet? Hvis ikke kan det bli litt knotete. 

Anonymkode: 3db68...2d6

Men jeg får det ikke til med menn som er helt tilfeldige. Jeg har gått til sengs med en random 2 ganger før, og ingen følelser for dem, men ville få gjort det da. Men jeg begynte ikke å renne en gang. Lå bare og var småredd. Følte jeg gjorde noe galt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

UtakknemligDiva
stjernestøv skrev (3 timer siden):

Så du ser ut som f.eks Gabby Solis i frustrerte fruer? Da er du bare heldig :) 

Og jomfru når du nærmer deg hele 30? Ikke verst :) 

Da må du spare deg til noe spesielt. 

Hvorfor tror du jeg ser ut som Gabby Solis? Her er det vanskelig å tolke om du er spydig eller mener det. 

Noe spesielt ja.. har jo lest så mange ganger nå det bare er tull å spare seg til noe spesielt. Jeg er da ikke spesiell? For jeg er menneskelig (selv om jeg skulle ønske jeg ikke var det når det kommer til mye). Det er jeg som går glipp av livet her dersom jeg ikke snart gjør noe med menn. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

90tallsbarn skrev (1 minutt siden):

Men jeg får det ikke til med menn som er helt tilfeldige. Jeg har gått til sengs med en random 2 ganger før, og ingen følelser for dem, men ville få gjort det da. Men jeg begynte ikke å renne en gang. Lå bare og var småredd. Følte jeg gjorde noe galt.

Jeg tror det er størst sjanse for bra sex i et forhold hvor dere tar det litt gradvis og du kjenner mannen.

Jeg synes ikke reaksjonene dine er veldig rare med tanke på at du var uerfaren om med en tilfeldig person. Hvis dere hadde gjennomført tenker jeg du ville fått lite ut av det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

UtakknemligDiva
Grendel skrev (11 minutter siden):

Jeg tror det er størst sjanse for bra sex i et forhold hvor dere tar det litt gradvis og du kjenner mannen.

Jeg synes ikke reaksjonene dine er veldig rare med tanke på at du var uerfaren om med en tilfeldig person. Hvis dere hadde gjennomført tenker jeg du ville fått lite ut av det.

Jeg likte ikke fyren i utgangspunktet. Då jeg tenkte ikke på han og jeg tente ikke på han. 
og han stresset sånn.

Men jeg liker en annen fyr. Hva er så ille med å gjøre det fort? Jeg vil se en mann ha det godt, om jeg suger feks. Men jeg er jo redd for at han vil se på meg som løs. Men hva er han da? Hvorfor fulgte han meg hjem en kveld? Angrer på at jeg ikke bare tok han med opp i senga. 
Men (u)skjedd har (u)skjedd.

Ja gjelder det spesielt for meg da pga den diagnosen jeg har? Ikke sant.. kjedelig skal være. Jeg er fanget i denne fornuftige tankegangen. Jeg må velge så kjedelig. Må liksom være så fornuftig :( huff og huff..... huff og huff.

men tror det er best jeg legger meg. Pillene er ute av systemet

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
90tallsbarn skrev (39 minutter siden):

Åpnet? Jeg får det ikke til med dildo. Jeg har stappet inn en men det er ikke godt! De er kalde og kan gjøre litt vondt. Var på test for 1 år siden og legen slet med å få inn den tingen. Men det var ikke noe galt.

 

Ja, du burde jo være kvitt jomfruhinna hvis du vil ha en kjappis med noen. Hvis han ikke får den inn vil det ta tid og han kan miste ereksjonen underveis hvis det blir for knotete. Da blir det ikke noe på deg.  

Anonymkode: 3db68...2d6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
90tallsbarn skrev (42 minutter siden):

Er du redd for at jeg skal tro jeg er noe eller? Er så lei slike bitre damer som blir enda bitrere når andre enn dere selv får oppmerksomhet.

Hvorfor alltid så sinna?

Anonymkode: f8fce...646

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv
90tallsbarn skrev (8 timer siden):

Hvorfor tror du jeg ser ut som Gabby Solis? Her er det vanskelig å tolke om du er spydig eller mener det. 

Noe spesielt ja.. har jo lest så mange ganger nå det bare er tull å spare seg til noe spesielt. Jeg er da ikke spesiell? For jeg er menneskelig (selv om jeg skulle ønske jeg ikke var det når det kommer til mye). Det er jeg som går glipp av livet her dersom jeg ikke snart gjør noe med menn. 

Jeg var ikke spydig :) Jeg mente da er du heldig :) Hun er jo et fruktfat, men det er det jo sikkert flere som gjør. 

Jo klart du er spesiell, alle er spesielle på sin måte. Men det er jo ditt valg.  

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

90tallsbarn skrev (8 timer siden):

Jeg likte ikke fyren i utgangspunktet. Då jeg tenkte ikke på han og jeg tente ikke på han. 
og han stresset sånn.

Men jeg liker en annen fyr. Hva er så ille med å gjøre det fort? Jeg vil se en mann ha det godt, om jeg suger feks. Men jeg er jo redd for at han vil se på meg som løs. Men hva er han da? Hvorfor fulgte han meg hjem en kveld? Angrer på at jeg ikke bare tok han med opp i senga. 
Men (u)skjedd har (u)skjedd.

Ja gjelder det spesielt for meg da pga den diagnosen jeg har? Ikke sant.. kjedelig skal være. Jeg er fanget i denne fornuftige tankegangen. Jeg må velge så kjedelig. Må liksom være så fornuftig :( huff og huff..... huff og huff.

men tror det er best jeg legger meg. Pillene er ute av systemet

Nei, jeg tror ikke det gjelder spesielt for deg pga diagnosen. Du klarte ikke å komme i stemning da du skulle debutere med en tilfeldig fyr du ikke likte.

Det høres helt normalt ut. Derfor tenkte jeg det var lurt å ta det litt stegvis med noen du kjenner i RL og stoler på, men det er kanskje lettere sagt enn gjort.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

UtakknemligDiva

Jeg våknet flere ganger i natt fordi jeg drømte om sex. Såklart med han fyren. Men for 2 uker siden lå jeg våken hele natten fordi hver gang jeg sovnet så drømte jeg om han. Da hadde jeg nettopp sett han. I natt har vært litt samme greia. Blir liggende og være våt... og det våkner spesielt til liv når jeg sovner. Nesten så en skulle tro det var på pur faen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...