Gå til innhold

Kupton! Doser og forskjellige medisiner mot adhd

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Jeg daler sånn, jeg får bena plantet på jorden av Aduvanz men dessverre varer det bare et par timer. 
Er det virkelig enkelte som trenger ekstremt store doser? Eller er det mulighet for å prøve andre ting? Feks Adderal? Jeg tviler veldig at de vil gi meg slik? Da dette ikke er vanlig i Norge, man må søke om sånn spesialtillatelse. 

hvorfor fungerer det bare et par timer? Jeg merker det fordi jeg får ticksene tilbake, jeg kan bare plutselig hoppe ut av stolen (skremmer de jeg er i samme rom som), må alltid løpe/gå tur, ekstremt behov for at det skal skje noe stort (i form av fest, reise til utlandet, en spontan tur) osv. 
Jeg går sakte/ i vanlig tempo når de virker, tankekjøret forsvinner og ja.. 

Anonymkode: 784a9...692

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...