Gå til innhold

«Hva er forelskelse for deg?» ja, er det her forelskelse? Hva er det for dere?


UtakknemligDiva

Anbefalte innlegg

UtakknemligDiva

Det var veldig vanskelig for meg å svare på. For det var plutselig så jeg tenkte at kanskje det føles annerledes for meg siden jeg har As, men så beroliget han meg med at jeg er ikke helt ulik vanlige mennesker bare fordi jeg har As. 
 

Så for meg er det når

- Ingen andre menn kan måle seg med vedkommende. 
- Det er den fineste mannen jeg vet om og han er fin uansett. 
- Tenker på han så og si hele tiden.

- Er redd for at han skal drive med andre.

- Er nysgjerrig på fortiden hans og det meste ved han

- Angrer på at jeg ikke ga han mer oppmerksomhet da han ga meg.

- Plutselig veldig usikker rundt han.

- Klarer ikke slappe av i hans nærvær.

Hva er dette om det ikke er forelskelse? 
 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

90tallsbarn skrev (15 minutter siden):

Det var veldig vanskelig for meg å svare på. For det var plutselig så jeg tenkte at kanskje det føles annerledes for meg siden jeg har As, men så beroliget han meg med at jeg er ikke helt ulik vanlige mennesker bare fordi jeg har As. 
 

Så for meg er det når

- Ingen andre menn kan måle seg med vedkommende. 
- Det er den fineste mannen jeg vet om og han er fin uansett. 
- Tenker på han så og si hele tiden.

- Er redd for at han skal drive med andre.

- Er nysgjerrig på fortiden hans og det meste ved han

- Angrer på at jeg ikke ga han mer oppmerksomhet da han ga meg.

- Plutselig veldig usikker rundt han.

- Klarer ikke slappe av i hans nærvær.

Hva er dette om det ikke er forelskelse? 
 

Høres veldig ut som en forelskelse. 😊❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

UtakknemligDiva
Lillemus skrev (2 minutter siden):

Høres veldig ut som en forelskelse. 😊❤️

But why? 😢 så random. 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

UtakknemligDiva

Og er ikke dette noe man skal glede seg over? 
Jeg må skjule det for alle, fordi jeg er nær han denne gangen. 
Jeg takler ikke å gå ute fordi jeg kan møte han. Jeg påminnes at jeg går glipp av så mye godt også. Jeg har aldri kjent den nærheten. Men når det kommer til kjærlighet føler jeg at jeg ser et faretegn med en gang jeg tenker på en.

Han første da, jeg tør tro i ettertid at han hadde gjensidige følelser. Men saboterte det da. Så var det tyrkeren, nå ofrer jeg ikke en tanke om jeg er god nok for han eller ikke. Faktisk føler jeg ikke han er god nok lenger. Han bryr seg for mye om hva andre tenker, det så jeg på hvordan han oppførte seg på some. Han slettet feks bildet hele tiden han ikke fikk x antall likes. Han var ingen dårlig mann da. Men da var jeg så opphengt i han at livet mitt var på nett der han var, og jeg ville bare dit. 
 

Nå er straffen å like en som er så nær. Er nesten ikke innom some lenger pga det. Det som betydde noe for meg for litt siden, betyr nesten ikke noe lenger. Pga jeg fant han her eller fikk plutselig opp øynene. Men det er liksom nok en flamme jeg må slukke.

Men hvorfor svarte han meg i vinter tro? Han kan da ikke være flau over å kjenne meg da?? For når jeg er forelsket føler jeg at de blir flaue over å kjenne meg, men det er noe jeg gidder å analysere bare når jeg er det. Jeg føler liksom at den jeg liker ser ned på meg. Dette har jeg følt med alle jeg likte.. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

UtakknemligDiva

«Hvordan har han det med seg selv?» er noe jeg spør meg da. Har han det dritbra? Fordi, jeg har jo lest at ingen kan bli glad i deg om du ikke er glad i deg selv. Så da må jo han være det da? Siden jeg blir glad i han?

Siden jeg ikke er glad i meg selv så føler han neppe det samme? 
Og noen ganger er jeg glad da, men jeg tenker hele tiden at problemet ikke er over så jeg dreper det kanskje litt. For jeg blir jo fortalt det hele tiden, at det er ingen quick fix og ting er ikke gjort over natten. Og da har jeg bare tenkt det da ...

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

90tallsbarn skrev (6 timer siden):

«Hvordan har han det med seg selv?» er noe jeg spør meg da. Har han det dritbra? Fordi, jeg har jo lest at ingen kan bli glad i deg om du ikke er glad i deg selv. Så da må jo han være det da? Siden jeg blir glad i han?

Siden jeg ikke er glad i meg selv så føler han neppe det samme? 
Og noen ganger er jeg glad da, men jeg tenker hele tiden at problemet ikke er over så jeg dreper det kanskje litt. For jeg blir jo fortalt det hele tiden, at det er ingen quick fix og ting er ikke gjort over natten. Og da har jeg bare tenkt det da ...

 

Du overanalyserer og tenker alt for mye. Hva med å roe deg ned nyte det å være forelsket og prøve å komme i kontakt med ham? Og se om det kan bli til noe etter hvert? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

UtakknemligDiva
Lillemus skrev (5 timer siden):

Du overanalyserer og tenker alt for mye. Hva med å roe deg ned nyte det å være forelsket og prøve å komme i kontakt med ham? Og se om det kan bli til noe etter hvert? 

Ja jeg vil nyte det og ikke føle at det er en straffbar følelse. Får småpsykotiske tanker av forelskelse og. Jeg føler at jeg hever energien rundt vedkommende når jeg liker dem så enda flere bare plutselig blir på dem 😛 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

UtakknemligDiva

Hvordan unngår man å vise at man liker noen? Er alltid redd for at det skal synes. Jeg kommer til å være samme sted som han snart og tør ikke se fordi jeg er redd at det skal komme hjerter ut av øynene mine

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...